Voor wie het gemist heeft: morgen hebben we het PHP uitje. Heb je je aangemeld, dan heb je een e-mail ontvangen (helaas met wat gekke tekens er in :P) en hoop ik je morgen tegen het lijf te lopen in Utrecht.
Bang voor alles wat beweegt, of juist niet beweegt... maar het is inderdaad een schatje :). Nog wat fotos waarin ze doet waar ze goed in is, stil zitten :P klik en klik.
Ok, even de foto's op een simpele fotopagina gezet. Wanneer je je geroepen voelt om een fotopagina te maken met mogelijkheid tot reageren op foto's of zo, voel je vrij om dat te doen :)
Ik heb nu geen tijd om er verder aan te knutselen.

Overigens, op de laatste foto heb ik de PHPhulp namen erbij gefotosoept, maar ik heb een slecht geheugen dus aanwezigen: check je naam :)

edit:
En waar die schaduwen vandaan komen weet ik ook niet. Ik ben geen monster.
Ik krijg een error bij die foto naam pagina, als ik er op klik (gewoon de 404)

EDIT:
Laat maar, de extensie moet met kleine letters en je hebt em door laten linken naar een grote extensie. (.JPG moet worden: .jpg)
klopt :), misschien nog even de foto van arjan met namen erbij? Weten ze ook wie jij bent :)
Kasper, die schaduwen komen van je lens. Flitsen is eigenlijk nooit cool heb ik wel gemerkt...

In jou geval je je lens te lang voor de interne flitser. Dat levert een nogal gare situatie op. Die donkere vlek is de schaduw van je lens(kit).
@Jason: ik zag het ook, heb het al aangepast. Weet ik meteen dat mijn host Linux draait :)

@Legolas: op zich zou men wel moeten kunnen beredeneren wie ik ben ;) Ik weet niet of Arjan een grote versie van zijn foto kan opsturen naar mijn mail oid?

@Arjan: aha! Weer wat geleerd, heb die lenzen nog niet zo lang. Had meneer Canon ook wel even mogen melden dat dat niet zo mooi wordt :S
Kan je me trouwens jouw grote foto opsturen, dan gooi ik hem er wel even bij op die simpele pagina die ik net heb gemaakt :)
Ziezo ik ben al een tijdje thuis, maar toch ff stiekum kijken of er al reacties zijn natuurlijk.

Er zijn vanmiddag allerlei belangrijke beslissingen genomen, zoals een tientje per goed opgelost probleem op PHPhulp, zodat we een goede pot hebben voor het volgende uitje :-)

Ik vond het erg gezellig en leuk om eens te zien welk gezicht er bij welke avatar hoort. Gaan we zeker nog een keer doen, misschien vlak voor de zomervakantie.
Weetje Arjan,
(daar begin ik weer over die hond)
Zo vreselijk is het niet als een hondje stil zit
En als hij bang is, als waakhond heb je er dan niet veel aan... :p
Maar das eigelijk wel lief...
Maar ik ben gewoon helemaal gek van diertjes
(kbegin thuis al te gillen als er een eekhoorentje te zien is... ((WE WONEN ZO GOED ALS IN EEN BOS!!!)))
@ Lotte:
En dan zo'n harde wereld instappen van bugs en worms ;-P
Kasper, check mijn paintskillz :P klik. Oplossing: externe flitser of niet flitsen :+. Maarja, dan kan je dus eigenlijk nooit meer binnen fotos maken, want daar is vaak te weinig licht. Zonder flitser zie je dan niks, en met flitser is het al gauw flets.

Reageren