Door
Everzz
op 21-02-2006 09:13
gewijzigd op 21-02-2006 09:14
2.285 views
even terug te komen op het vergelijkingsscript, kan ik het niet met frontpage maken, daar ben ik al een heel eind mee namelijk, dat de onformatie naar een volgend blad gestuurd word. dus alleen nog de database maken.
M.v.g
omdat het andere topic gesloten is, ps dit is neit hetzelfde, want ik moet nu met formulieren werken, en niet met dat wat in vorige topic staat, ik moet nu zorgen, dat ik een formulier krijg, wat je kunt invullen, vervolgends weer een formulier, en dan die vergelijking op een andere pagina.
kijk, ik wil producten kunnen vergelijken, hierbij wil ik beginnen met een formulier, waar je keuzes in kan vullen, vervolgends mss nog een formulier, ligt er nog even aan wat er in het 1e formulier staat, vervolgends, wil ik dat als het formulier is ingevuld, en je drukt op ok(verzenden), dat je dan een pagina krijgt met de producten , en prijzen , van de gegeven info in het formulier..
Gr.
oke >> klik<<
dit is wat ik wil, maar dan gwn in een simpele vorm hoeft niet zo mooi te zijn, vul die gegevens maar is in en dat wil ik dat je zo steeds verder komt.