Door
Everzz
op 21-02-2006 09:13
gewijzigd op 21-02-2006 09:14
2.283 views
even terug te komen op het vergelijkingsscript, kan ik het niet met frontpage maken, daar ben ik al een heel eind mee namelijk, dat de onformatie naar een volgend blad gestuurd word. dus alleen nog de database maken.
M.v.g
jah stel die link gaat over verzekeringen, dan wil ik dat na die 2 formulieren zeg maar, een overzicht word gegeven , met de paketten die afgestemd zijn op de ingevulde formulierren, zodat men kan kiezen wlek pakket t goedkoopst is enzo snap je het een beetje?
Ik heb even je oude topic opgezocht, klik. Dan hebben mensen een idee waar het over gaat.
Wederom ga ik je vertellen dat er op de tweede pagina (2e laatste post) een prima werkend en getest voorbeeld staat met een formulier. Daar kan je uiteraard prima velden aan toevoegen, zoals bijv. een textarea:
bedankt, jah die code die jij gaf in de vorige, was mss wel goed, maar ik ben nog even aan het uitzoeken het precies werkt met die databases, want met die code moet je dingen kunnen ophalen, mar ik ben daar nog ff mee bezig , dat wil niet echt lukken