Herkent iemand zich in deze situatie?

zo jan, dat is nogal

Gebruik je alles ook, anders heb ik misschien nog wel interesse in een phpboek (A) (tegen betaling uiteraard)

Vriendelijk groet
haha. ik zal zo ff een foto editen.Ik ben nu even aan het kijken welke ik wil lenen. Grapje ;P
Bij mij is het beslist niet zo netjes, moet soms een beetje schuiven zodat ik ergens een kladblok en boek kwijt kan incl. laptop :(
PHP Newbie schreef op 22.02.2006 22:23
zo jan, dat is nogal

Gebruik je alles ook, anders heb ik misschien nog wel interesse in een phpboek (A) (tegen betaling uiteraard)

Vriendelijk groet

Ik gebruik alles niet dagelijks, maar het komt wel heel vaak voor dat ik met een of ander probleem zit en dat me dan vaag herinner: "Daar stond iets over in dat en dat boek". Ik gebruik het dus als een soort bieb.
Het enige blaadje op mijn bureau dat gerelateerd is aan programmeren is een set cheatsheets (XHTML, CSS, JavaScript, PHP, MySQL, mod_rewrite). Maar eigenlijk heb ik ook niet zoveel programmeer boeken =P. Tis wel een zooi hier, maar andere zooi ;).
Jason de Ridder schreef op 22.02.2006 22:23
haha. ik zal zo ff een foto editen.Ik ben nu even aan het kijken welke ik wil lenen. Grapje ;P

Hoi Jason, je mag wel eens langskomen om te kijken of er iets tussen zit voor je. Lenen kan altijd. Ik wil ze wel weer terug natuurlijk ;-)
Zie ik nou DOS voor dummies staan? haha.
En hierbij mijn foto. met vlnr:
Dreamweaver 3
Frontpage 2000
Fotos bewerken met Photoshop Elements (van mijn moeder, die heeft een cursus gedaan ;) )
PHP 5
--> PHP 5 Superboek <--
PHP & MySQL voor dummies
Flash 5
Webpaginas (extreem oud)
Allemaal oude troep behalve de phpboeken dus :P

groot

Behalve die wettenbundel heb ik 80% van de paginas echt gelezen...

Dit is pas na 1,5 jaar van mijn opleiding, wat je ziet zijn dingen die voornamelijk een link hebben naar recht, organisatie, uml, databases en wiskunde/statistiek.
Hee leuk om ook eens andere biebs te zien :-)

@ Jason: nee da's geen DOS voor dummies, da's Windows NT4 Enterprise voor dummies.

Reageren