Herkent iemand zich in deze situatie?

Hebben jullie ook een blocnote waarop je aantekeningen kan maken voor het programmeren? :)
Ik pak meestal ff een A4-tje uit de printer.
Dan beter uit de papierbak =P
Leuk onderwerp Jan!

Dit staat en ligt bij mij op de plank (de rest staat op internet).

LOL, leuk om dit topic te zien. Vroeg me een paar dagen terug ook al af hoe de boekenkast van anderen eruit zou zien ^^

Wanneer ik tijd heb zal ik ook even een foto schieten, maar echt interessant is het niet voor jullie. De computerboeken staan namelijk verspreid tussen de andere boeken, en dan heb ik ook nog eens heel wat oude boekjes die ik op de kop heb getikt ergens.

Anyway, ik herken het wel. Jan, wat heb jij ongelooflijk veel computerboeken :\

Edit:
Ik wil ook wel een foto maken van mijn gehele boekenkast. Dat heeft als voordeel dat ik niet alle boeken bij elkaar hoef te zoeken. Als nadeel dat jullie ook andere boeken zien, en dat ik eerst heel mijn boekenkast moet opruimen. Ik ben nogal een sloddervos die alles wat hij niet direct nodig heeft in zijn boekenkast gooit, begrijp je? :)
Wel een grappig detail, ik was vorige week beneden in de bibiotheek van mij pa aan het snuffelen naar wat goede oorlogsboeken, kwam ik boeken tegen die ikzelf ook gekocht heb voor school :+. Organisatie theorie en ontwerp van daft heeft mij pa ook :+.

Maarja, zijn boekenkast is nog wel wat groter... Allemaal management spul.
@ Burdy: hee er staat ook een FileMaker boek tussen bij jou, zie ik.

@ Kasper: ja opruimen die bende en alleen relevante boeken laten zien he :-)
Heb geen PHP boeken. Mijn rotzooi staat allemaal op het inet / de boeken der boeken de handleiding van php :)
Jan Koehoorn schreef op 22.02.2006 22:21
Herkent iemand zich in deze situatie?
Uhh...

Da's die op mijn werkkamer ;-) (ook achter de deuren staat nog het een en ander aan boeken)

En aangezien die kasten vol waren, heb ik hiernaast ook nog het een en ander gestouwd (en dat staat soms 2 rijen dik) :

Ik heb een beetje moeite met boeken weggooien ;-)
willen, jij nog php boeken over?

ik kooper graag 1 (of eventueel meerdere) van je over

Reageren