Ik wou is weten wat andere leden PHPhulp.nl nou doen in hun vrije tijd, behalve programmeren...
Ik spuw graag vuur en ik vind goochelen leuk
Hierbij de kickoff met foto en filmpje :)

filmpje

PS- het is allemaal onbewerkt ;-)
Cool, mijn hobby is naar school gaan. Klinkt gek maar ik heb het daar gruwelijk goed naar mijn zin :).

Oeh, en de rest van mijn vrije tijd zit ik hier met vrienden op de bank een film te kijken of een kaartje te leggen.
Vrije tijd:

- pianospelen
- Indiaas koken
- Redactiewerk voor het blad InZicht (gaat over zelfonderzoek)

Je stopte die kaart er gewoon op zijn kop weer in :P
Om eerlijk te zijn, in de (rijdende) trein zitten niets doen, muziek luisteren, naar buiten kijken, nadenken enz.

maar daar komt het nooit van. Dus in de tussentijd spaar ik badeenden. Dat zijn trouwens een paar oude foto's, heb er nu al weer veeel meer ;)

Ik vind het toch nog altijd vreemd dat iets als vuur, dat juist veel licht en warmte oplevert een schaduw heeft. Wel logisch, maar m'n gevoel spreekt zo tegen. Maar het is een mooie foto.

Op dat filmpje vergeet je de achterkant van de kaart te laten zien, die vertrouw ik niet. Ik wil hem zelf kunnen bekijken (nadeel van een filmpje)
Jelmer schreef op 23.02.2006 12:09
Dus in de tussentijd spaar ik badeenden. Dat zijn trouwens een paar oude foto's, heb er nu al weer veeel meer ;)

Da's inderdaad een eigenaardige hobby :-)
ik ben vreselijk verslaafd aan world of warcraft , dus als ik niet code of boeiende dingen doe, is het alliance slachten woei!
Was ik ook, totdat mijn ouders mijn raport onder ogen kregen. Eind feb. is mijn timecart verlopen, en ga denk ik ook niet een nieuwe halen voorlopig (speel het nu nog maar 1 keer per week een uurtje of 2, en daar vind ik 10 euro/maand een beetje te duur voor)
Jelmer schreef op 23.02.2006 12:09
Dus in de tussentijd spaar ik badeenden. Dat zijn trouwens een paar oude foto's, heb er nu al weer veeel meer ;)

cool =) =P
@Jason
Is dat vuurspuwen nog moeilijk?
Hele rare hobby voor een php forum: *php-en* :p
En andere hobby is onnutige php scripts bouwen die xml ofzo genereren :-)

En eten, dat is ook wel een hobby van mij :-)

Reageren