Ik wou is weten wat andere leden PHPhulp.nl nou doen in hun vrije tijd, behalve programmeren...
Ik spuw graag vuur en ik vind goochelen leuk
Hierbij de kickoff met foto en filmpje :)

filmpje

PS- het is allemaal onbewerkt ;-)
@ Jason

Lijpe kaartentruck man
Dit vinden jullie vast gestoord, maar ik speel runescape. Het is gewoon gezellig en gratis en ten tweede heb al mijn eigen spellen uitgespeeld :). Ik speel ook nog keyboard en eeeh tv kijken.

Groeten,
Christian Bolster
runescape is wel lache ;)
Ik hang meestal wat rond op fora..
Voor de rest gamecube ik nog weleens en tv kijken ;)
vrije tijd? wasdah? hmz ff denken, das dat je iets leuks doet toch? das lastig, ik ben zelfstandige en werk een beetje teveel (grafisch vormgever voornamelijk) maar gister ben ik naar de cabaret voorstelling BSUR van Jan Jaap van der Wal geweest! Dat was wel echt vet leuk! Echt een aanrader. En verder veel naar trance feestjes (hoewel de voorkeur bij techno ligt) door Nederland heen. Ook voor de liefhebbers: in de zomer weer RockIT in Maarssen (bij de plassen dus outdoor!)

Doe toch eigenlijk nog best veel! :D
ik doe naast m'n websites badminton, buiten hangen met vrienden en op de computer speel k tegenwoordig Trackmania Nations (voor de geïntreseerden ik zit meestal in de server driebier als hoeboe). Verder heb ik ook nog een leuke vriendin waar k een paar keer per week mee afspreek:)

ps. (hebben jullie een vriendin (dat gaat vaak niet samen.. computers en vriendinnen))
yup, al 6 jaar sinds de 18e deze maand
gaat prima, doet zelf ook programmeren :)
Ik heb ruim 2 jaar, maar ze loopt wel vaak te brommen dat ik zo weinig zeg op Skype, geen idee hoe dat nu komt :)
Willem-Jan schreef op 23.02.2006 15:28
Ik heb ruim 2 jaar, maar ze loopt wel vaak te brommen dat ik zo weinig zeg op Skype, geen idee hoe dat nu komt :)
Wederom een feest van herkenning ^^
De mijne al 4 jaar en programmeert niet, vindt ze te ingewikkeld. Maar ze heeft steeds meer de neiging om het toch te gaan leren omdat het toch wel wat verdient op den duur he :)

Edit:
Voor de rest heb ik overigens geen noemenswaardige hobbies. Vroeger veel vechtsport gedaan, cactusjes en tropische plantjes verzameld. Wat ik wel leuk vindt zijn vliegtuigen spotten en sterren kijken, maar 't is niet zo dat ik daar heel erg actief in ben.
Mijn vriendin programmeert niet, ookal zou ze het wel willen...

Reageren