Ik wou is weten wat andere leden PHPhulp.nl nou doen in hun vrije tijd, behalve programmeren...
Ik spuw graag vuur en ik vind goochelen leuk
Hierbij de kickoff met foto en filmpje :)

filmpje

PS- het is allemaal onbewerkt ;-)
Internetten, msn/aim, gamen, webdesign, webprogramming, game-modding en nog wat andere dingen :)
Niet veel zullen met kennen maar doe tog maar ff neerzetten:)
Hobbies...
- Voetbal(|-))

- Tennis

- Gitaarspelen(met de band)

- Muziek luisteren.. Metallica enzo.

- Websites maken..

- Proberen Php wat beter te leren..

- Uitzoeken hoe ik webdesign bedrijf opstart en hoeveel ik per site moet vragen.

- Helemaal niks doen!(heerlijk)

Groeten!

- Uitzoeken hoe ik webdesign bedrijf opstart en hoeveel ik per site moet vragen.

1) Met je vader of moeder naar de KvK om een bedrijf op te richten (dit gezien jouw leeftijd)
2) Naar de bank om een aparte bankrekening te openen (wederom met iemand die voor jou mag tekenen)
3) 500 euro voor basic website is niets bijzonders.
Oke dankje wel dit noteer ik ff:)
500 euro:D dat is heeeeeel veel voor mij:)
basic website bedoel je dan gewoon html+css(javascript) of ook met php en flash?
En bedankt voor de informatie!
Basic is dus (x)html+css en geen javascript (vermijd dit te gebruiken)

Maar aangezien dat je dan wel goede websites moet kunnen leveren en alles correct moet zijn zal het nog een mooi klusje worden :)

Zodra jij flash/php erbij doet kunnen site's zo richting de 2000 gaan, als je nagaat dat een goed php systeem niet 1-2-3 klaar is!
OKe mooi van dat javascript(dat kan ik niet:S) css en xhtml kan ik al goed(vind ik) en ik kan wel redelijk mooie dingen maken. Btw 1e opdracht is al binnen.. voor vaders bedrijfje:)(maar daar vraag ik niet zo veel voor)
Als je vader al een bedrijf heeft kan hij je toch ook helpen met het regelen van kvk etc? Daar zal hij dan heus wel verstand van hebben.
Ja wil hij ook doen dus komt voor elkaar:)
Dankje voor je hulp:)
@Vincent, ik wil je plannen niet in de war schoppen, maar loop je niet te hard van stapel? Je kan nog niet eens goed php en je wil al een bedrijf opstarten? Lijkt mij een beetje voorbarig, en als je dan een tarief per uur gaat vragen zou het wel eens een dure grap kunnen worden.

Maar om het topic in stand te houden:
- computeren
- websites maken
- administratie doen (ja, dat vind ik leuk)
- filmpje kijken (we hebben een videotheek, dus dat is niet zo moeilijk :))
@stefan.

Mijn bedoeling is om zo min mogelijk php te gebruiken maar geloof mij.
Ik ben heel erg veel php aant leren deze week.

Reageren