Probleemstelling:

A plane is standing on a runway that can move (some sort of band conveyer). The plane moves in one direction, while the conveyer moves in the opposite direction. This conveyer has a control system that tracks the plane speed and tunes the speed of the conveyer to be exactly the same (but in the opposite direction). Can the plane take off?

Graag jullie reacties ;)
Straks win je de loterij nog :O
PHPerik schreef op 27.02.2006 23:48
Straks win je de loterij nog :O

Ik zou het niet echt erg vinden.;-)
Moet de titel van dit topic ondertussen niet weer worden aangepast. Het is al weer dinsdag.
Zat ik toch in de buurt :) Misschien win ik de troostprijs van de loterij dan wel :P
ik ga me ook met de hoogspanningsmasten bemoeien.. hoe kon je ook al weer de omtrek van een cirkel berekenen?
*EDIT laat maar, gaat niet op...

Ik heb t ff uitgetekend. http://coolcarstyling.co.funpic.org/hoogspanningskabel.jpg

(De stelling van pythagoras gaat niet op omdat de kabel niet recht loopt maar krom)
Raadsel:

De metro komt aanrijden in Station Spijkenisse centrum. Daar stappen de mensen een voor een de metro in. Dan gaat de metro weer verder. Hoe laat is de metro in Station Hoogvliet?

tip:
De metro doet er tien minuten over om van Spijkenisse-centrum naar Hoogvliet te gaan.

Topictitel aangepast
SanThe schreef op 28.02.2006 00:10
Moet de titel van dit topic ondertussen niet weer worden aangepast. Het is al weer dinsdag.

Lol

Ja, ik vind echt dat wij dat zelf mogen doen.. kan mod dat niet ff regelen???

Reageren