Probleemstelling:

A plane is standing on a runway that can move (some sort of band conveyer). The plane moves in one direction, while the conveyer moves in the opposite direction. This conveyer has a control system that tracks the plane speed and tunes the speed of the conveyer to be exactly the same (but in the opposite direction). Can the plane take off?

Graag jullie reacties ;)
maar wat zijn het nou!!!! :-p

kb's??????????
Negenhonderdnegenennegentigsextiljardnegenhonderdnegenennegentigsextiljoennegenhonderdnegenennegentigquintiljardnegenhonderdnegenennegentigquintiljoennegenhonderdnegenennegentigquadriljardnegenhonderdnegenennegentigquadriljoennegenhonderdnegenennegentigquadriljardnegenhonderdnegenennegentigquadriljoennegenhonderdnegenennegentigtriljardnegenhonderdnegenennegentigtriljoennegenhonderdnegenennegentigbiljardnegenhonderdnegenennegentigbiljoennegenhonderdnegenennegentigmiljardnegenhonderdnegenennegentigmiljoennegenhonderdnegenennegentigduizendnegenhonderdnegenennegentig

Zoals je door had is dat:
999.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999.999
Wikipedia
Een yottabyte, afgekort YB, is 1024 zettabytes ofwel 1.208.925.819.614.629.174.706.176 bytes (1024 B)

[Edit]Is ook wel logisch, wie rekent er nu in KiloBytes. Je rekent (bijna) altijd in 1000-en, dus:
1 - 1.000 - 1.000.000, 1.000.000.000 etc.

@Harmen: Hoezo de layout verkloot :)
Dit klopt niet, je slaat er één over. Het moet zijn:

één quadriljoen tweehonderdacht triljard negenhonderdvijfentwintig triljoen achthonderdnegentien biljard zeshonderdveertien biljoen zeshondernegentwintig miljard honderdvierenzeventig miljoen zevenhonderdzes duizend honderdzesenzeventig

Die daaronder wel goed?
@willem-jan
Wat vind je er dan van.. alleen maar dat de layout verkloot is?

[edit]
Misschien moeten we toch maar even dat raadsel van Wes gaan oplossen :P
wes schreef op 27.02.2006 16:01
Bert en Rita zijn in de kelder. Rita loopt rusteloos heen-en-weer. Bert heeft haar beloofd dat ze zouden gaan wandelen in het park, nadat het de elektrische bedrading in de kelder klaar was. "Ik heb zes meter verlengkabel nodig," zegt Bert. Hij rolt zes meter tweepolige draad van de rol en knipt precies de juiste lengte af. Hij stript de isolatie van een eind, neemt dan een contrastekker en bevestigd die aan dat eind. Daarna begint hij met de stekker aan het andere eind. Rita heeft geen verstand van elektriciteit maar doet haar best om te helpen. Ze bekijkt de contrastekker en onderwerpt de kabel aan een grondig onderzoek. Toen Bert klaar was, zei hij, "ik zal eens kijken of het gelukt is," terwijl hij de stekker in een geschakeld stopcontact aan de wand drukt. Hij drukt op de schakelaar en de zekering brandt door. Wat was er mis gegaan?

Een aansluitfout is al vrij onmogelijk, of je bent echt ongelooflijk dom. Dus loopt het mis waar de vrouw (:^)) aan de stekker zit. Enige mogelijkheid is, dat zij iets geleidend in de stekker heeft gestopt, deze doorverbond, waardoor er een kortsluiting volgt
Ja :-), nut heeft het sowieso niet, maar ben ook heus niet boos op je hoor ;-)
@Willem-jan again
Wow... ik ben weer blij :)
Eigelijk m'n kostbare tijd verprutst he.. (check die schuivende bar hieronder, daar heb ik m'n tijd aan verprutst)
Wie dat kan uitspreken is best knap ;)
misschien moeten er wel spaties tussen he..
Maar ik heb het uitgeschreven omdat je het dan beter kon uitspreken en dan krijg je te horen:
"Wie dat kan uitspreken is best kanp ;)"

Wat moet je daar nou mee?? Ik heb het toch met een warm hart voor jullie uitgeschreven en dan krijg je dat..

Reageren