Probeer een unieke zin/zinnen te vormen, waarvan je weet dat die zin voor het eerst op de wereld is uitgesproken....
Ik begin...
1853 midden in Uganda toen de Bh's nog van hout waren en de panty's van ijzer en je schoonmoeder in de boom aan het koken was wanneer het zonsondergang was om 10 voor 3 in de middag, deden ze ook al aan SEX.
had je het al gehoord van de pakken drinken die olifanten besproeide met hun nagels toen de telefoons rinkelden onder een koffiezetapparaat en slaagde voor het lampje aan doen zonder te drinken?
whehe jah dat heb ik al gehoord :P
Bassie ik zat op stage, en had niets te doen... :P
En jah weet dat beetje steekje los heb maar dat geeft niets... :P toch :P
Soms als er regen uit koeienvlaai sproeit en de kippen ogen lekken, dan zijn er mensen die zeggen dat ze honger hebben, dit niet omdat ze regen uit koeienvlaai zien sproeien en zien dat de kippen ogen lekken, maar gewoon omdat ze honger hebben en zich niet laten beinvloeden door deze nare aanzichten die door niemand geliefd zullen worden.
Kijk het knappe van zo'n zin is als ze kunnen kloppen. Het zou toch kunnen dat als dit gebeurt dat er dan mensen zeggen dat ze honger hebben. Nou en die zin van Niels, over houten bh's enzo, nou die bestaan toch helemaal niet! Rare jongen:)
Nadat de lataarnpalen melk hadden gelopen en het huis was ontploft door de sinaasappel ging de boer zijn cd oppakken om daarmee de afwas te gaan fietsen.