Probeer een unieke zin/zinnen te vormen, waarvan je weet dat die zin voor het eerst op de wereld is uitgesproken....

Ik begin...

1853 midden in Uganda toen de Bh's nog van hout waren en de panty's van ijzer en je schoonmoeder in de boom aan het koken was wanneer het zonsondergang was om 10 voor 3 in de middag, deden ze ook al aan SEX.
Whehe,

Toen Witgatje, het zwartgatje van ander vrouwtje bekeek, werd het witgatje toch wel heel raar, want het zwartegatje was rood/roze van binnen en niet zwart, aangezein de Lama's niet kunnen melken als ze dit zien....Spugen ze je kop vol, Samen met de afwas je band op pompen gaat natuurlijk ook moeilijk, Bas had hier een idee opgevonden, hij gaf witgatje een fietspomp, waar zij mee de afwas kon doen, en Bas probeerde de band op te pompen met een schuurspons......Na dit gruwlijk bleek te mislukken, was PHP allang uit, en was er weer een nieuwe Progsel taaltje op de markt...

Sorry vage topic, heb je wel eens als je beetje vaag op stage zit.... smoking
Ben benieuwd naar de andere zinnen ;)
Toen Witgatje, het zwartgatje van ander vrouwtje bekeek, werd het witgatje toch wel heel raar, want het zwartegatje was rood/roze van binnen en niet zwart, aangezein de Lama's niet kunnen melken als ze dit zien....Spugen ze je kop vol, Samen met de afwas je band op pompen gaat natuurlijk ook moeilijk, Bas had hier een idee opgevonden, hij gaf witgatje een fietspomp, waar zij mee de afwas kon doen, en Bas probeerde de band op te pompen met een schuurspons......Na dit gruwlijk bleek te mislukken, was PHP allang uit, en was er weer een nieuwe Progsel taaltje op de markt...

grrr, dat van die afwas was mijn idee, ripper! :D
[quote]Toen Witgatje, het zwartgatje van ander vrouwtje bekeek, werd het witgatje toch wel heel raar, want het zwartegatje was rood/roze van binnen en niet zwart, aangezein de Lama's niet kunnen melken als ze dit zien....Spugen ze je kop vol, Samen met de afwas je band op pompen gaat natuurlijk ook moeilijk, Bas had hier een idee opgevonden, hij gaf witgatje een fietspomp, waar zij mee de afwas kon doen, en Bas probeerde de band op te pompen met een schuurspons......Na dit gruwlijk bleek te mislukken, was PHP allang uit, en was er weer een nieuwe Progsel taaltje op de markt...

grrr, dat van die afwas was mijn idee, ripper! :D[/quote]

jaja ;-)
LOL

Reageren