Vanmorgen heb ik een test gedaan met FF 1.5, IE 6 en Opera 8.52

Ik heb getest op ondersteuning van:

- Attribute Selectors
- Pseudo Classes
- Pseudo Elementen

Voor wie het interesseert heb ik een Word document met de uitslagen online gezet. Als het browser-icoontje gekleurd is, wordt het ondersteund. Als het grijs is, niet.
Handig, ik loop somswel eens erhens tegen aan kan ik het even controlren of et aan mij ligt ofaaan de browser...
Ja, het zal niemand verbazen welke browser als slechtste uit de bus komt ...
Kan je het niet exporteren naar HTML of desnoods PDF of een JPEGje? Word is nu niet mijn meest favoriete formaat...

Eigenlijk had je IE7 ook even mee moeten nemen en Safari. (Ok, die zijn wat moeilijker, met name Safari, maar je kan altijd om hulp vragen hier ;))
Willem-Jan schreef op 24.02.2006 14:51
Misschien een leuk idee om ook een beetje in Safari te testen.

Verder leuk initiatief!

Hee, da's een goeie link! Daar heb ik wat aan, als niet Mac bezitter. Dit weekend zal ik het worddocument updaten met gegevens over Safari.
Beetje je site testen hé :P Grappig om te zien bij screens laatste 72 uur...

Edit: Jason was ook al aan het testen zag ik :)
Jelmer schreef op 24.02.2006 14:52
Kan je het niet exporteren naar HTML of desnoods PDF of een JPEGje? Word is nu niet mijn meest favoriete formaat...

Eigenlijk had je IE7 ook even mee moeten nemen en Safari. (Ok, die zijn wat moeilijker, met name Safari, maar je kan altijd om hulp vragen hier ;))

Zelfde bestand als PDF

edit: IE7 doe ik nog ff niet, want als ik IE7 bèta installeer ben ik IE6 kwijt. Je schijnt ze met een hoop trucs naast elkaar te kunnen draaien, maar daar heb ik nog ff geen zin in ;-)
Willem-Jan schreef op 24.02.2006 14:55
Beetje je site testen hé :P Grappig om te zien bij screens laatste 72 uur...

Edit: Jason was ook al aan het testen zag ik :)

Ja, die site is een bladwijzer waard ;-)
Met welke site zag je het?

@ Jan:
jta site is niet helemaal perfect in safari ... ;-)

Edit:
Ik zag ook dat google werd gecheckt en PHPhulp haha. Er toffe site ::)
@ Jason: toen ik die site maakte was Safari er nog niet. Maar als het JTA hem crossbrowser wil hebben maak ik natuurlijk graag een offerte :-)
haha, ik denk ut niet. Zeker niet als het allemaal doorgaat met Artiance...

Reageren