Heyz,
Ik vroeg me eigelijk af van wat voor soort muziek jullie hier houden? Kijken of er veel verschil tussen zit :P

Ikzelf hou van rock/metal, bands zoals Linkin Park, Ill NiƱo, The Offspring enzow.

Post maar raak zouwk zow zegge :P:P
Ik luister tegenwoordig veel naar limp bizkit als ik in de auto zit.. hij heeft zo'n cd met allerlei vette mixen :D dies echt goed.. verder luister ik veel naar de radio op mijn werk en af en toe wat ik maar op mijn hardeschijf heb staan..

van 'live', ks'choce, tot diverse losse nummers die ik op de radio hoorde en heb gedownload..

ook ben ik nu heel erg gek op een italiaans nummer, kun je hier downloaden: http://www.beppefiorello.altervista.org/download.htm.

Is een italiaans nummer over een americaan vlgns mij ;) is een nummer uit de film 'talented mr. ripley'. Denk dat als je de film nog niet gezien hebt, dat je er minder aan vind dan dat wannere je de film wel gezien hebt.. mgoed ;) dat was mijn verhaaltje :D
Dan zal ik dat nummer eens downloaden, kijken ofk het wat vind ;)

EDIT: Dat zuigt bes wel een beetje kont, alleen RielPleejer, hebk nie op deze pc staan, nog ff w88 dus.
Tsja, ik luister naar van alles joh :)
Maar denk wel het liefst naar Eminem en Linkin Park ...
Voor de rest, als het goed klinkt, kijk ik er wel naar (en luisteren dan tegelijk he? :))
Een helehoop verschillend spul.

Deze week 4cd's gekocht: Spinvis - Spinvis (pop/alternatief), Everyone deserves music - Micheal Franti/Spearhead (hiphop), Soulwax - Much against everyone's advice (Belgische alternative rock/pop) en Manu Chao.
Ik luister Coldplay (Rulez), Radiohead en Keane..

Beetje de Pop/Rock/Alternative kant.

Hebben jullie eigenlijk enig idee wanneer Coldplay een nieuw album uit brengt??
RASMUS RULEZZZZZ

hoewel ik heel veel muziek wel goed vind, maar Rasmus/Red Hot Chili Peppers/Evanescence zijn het best :)
Rock scoort nog bes wel hoog ^^
Rammstein of Slipknot, onder het programmeren is echt een must voor me :).
ik luister allerlij stijlen
rock, metal, trance en zelfs klassiek

als de het maar muziek is met een goede melodie en/of ritme dan is het meestal wel te doen
maar rap, bubbeling en meer van dat soort rommel hoef ik echt niet
dat kan ik geen muziek noemen
asd

Reageren