Heyz,
Ik vroeg me eigelijk af van wat voor soort muziek jullie hier houden? Kijken of er veel verschil tussen zit :P

Ikzelf hou van rock/metal, bands zoals Linkin Park, Ill Niño, The Offspring enzow.

Post maar raak zouwk zow zegge :P:P
Echt een tip vetter ganster rap onder het programmeren krijg je een kick van en dat gaat het 2 keer zo snel.
Echt een tip vetter ganster rap onder het programmeren krijg je een kick van en dat gaat het 2 keer zo snel.
dan erger ik me zo aan die herrie dat ik niet meer kan nadenken, dat schiet niet op met mij :P

het hangt er vanaf wat ik aan het doen ben, als het simpel breinloos tikken is dan wil (hard)rock altijd wel prettig werken, als ik goed moet nadenken dan heb ik meer aan klassiek
Trance Ft.. Hardstyle,, En Ritmische Trance Rulleren de pan uit :D...

Verder luister ik ook veel Pop dat is ook wel lekker tijdens het scripten,,

@ Chesserre ,, Dat Herken ik in mezelf :D.. Als ik goeie muziek luister dan gaat het veel sneller :D
Daar heb je glijk in ^^ Leve de MP3 tjes :D
rock, metal, trance
andere doop dingentjuhs zoals hardstyle vind ik minder dan trance, maar klassiek z**Gt
ik maak zelf muziek. Speel basgitaar sinds mijn 16e (al 13 jaar dus..), gitaar en drums als bij-instrument. Muziek die ik graag speel is: Nederlandstalig zoals boudewijn de groot, Doe maar, het goede doel (NOODUITGANG LIVE!!) enzo. verder is Deep purple een van mijn favorieten. evenals: beatles, stones, doors, pink floyd enz enz enz..

Linkin Park, Ill Niño, The Offspring

Daar luister ik naar als ik wakker word...

Normaal gesproken luister ik naar:
Strapping Young Lad, Slayer, Hatebreed, Wackmobil, Zone en andere harde muziek :)

btw: Ill Niño is live best vet ;)
ik maak zelf muziek. Speel basgitaar sinds mijn 16e (al 13 jaar dus..), gitaar en drums als bij-instrument. Muziek die ik graag speel is: Nederlandstalig zoals boudewijn de groot, Doe maar, het goede doel (NOODUITGANG LIVE!!) enzo. verder is Deep purple een van mijn favorieten. evenals: beatles, stones, doors, pink floyd enz enz enz..

Heel veel lui zeggen dat ik gek ben omdat ik als 16 jarige Deep Purple en de Dire Straits Mooi vind..
Ik vind het wel relaxte muziek..
Me ouders vinden het ook goeie muziek ,, En ik leen altijd hun CD's :D

BTW: Hoeveel Mp3's Hebben jullie ongeveer ?
Top 40

Nu precies 123 mp3's. Niet zoveel volgens mij.

Reageren