Jongens ik vind dat we hier een beetje een raar systeem voeren:
We hebben op het forum een aparte "aanvragen" catagorie terwijl we elke keer weer mensen vertellen dat het niet de bedoeling is dat wij kant en klare scripts gaan schrijven.
voor mensen programmeren en helpen iets te programmeren met mensen zijn 2 verschillende dingen.
niemand hier gaat een script schrijven als de poster zoiets neerzet:
'ik zoek duzzz een sckrippie, had em al es op die site van phpfreakkzzzz yo gezien, maar die was niet chill kan iemand ff die maken en mailen naar [email protected] man yo thankzx mAzZeL!'
begrijp je :)
?
Onbekende gebruiker
01-03-2006 15:44
gewijzigd op 01-03-2006 15:51
edit: @arjan
sorry hoor, maar hoe kun je als enkele persoon zeggen: er is veel vraag naar een...
voor de rest heb je daar wel gelijk in, maar toch is wat er vaak beland mensen die een script willen hebben:
- kant en klaar
- het liefst binen 5 minuten
Je kan toch zien wat er in de wereld speelt? Op dit moment zie je veel vraag naar (simpele) cms oplossingen, en anti-spam anders dan captcha etc.
?
Onbekende gebruiker
01-03-2006 15:50
gewijzigd op 01-03-2006 15:52
@wes:
ik heb een script erg hard nodig normaal regelt een vriend dit altijd maar hij is er voor de volgende 3 weken er niet meer dus als et zou kunne :)
Hallo iedereen,
Ik heb wat gezocht en ik vind geen enkel script om games en muziek toe tevoegen.
Weten jullie soms een zoon scriptje (liefst zonder MySQL) maar het mag wel.
Groeten Michiel
als ik dieper ga spitten in de database zal ik vast meer vinden
edit:
Mensen,
Heeft er iemand héél toevallig nog een mooie gamesitelayout liggen voor mij.
Ik kan niet designen en kan er geen kopen die zijn allemaal zo duur.
Ik bedankt diegene met mijn enige 2 euro van mijn paypal account en een linktekst en banner op mijn site.
Ik zou diegene héél erg dankbaar zijn, het hoeft niet de mooiste layout te zijn met een normale ben ik al heel blij.