Jongens ik vind dat we hier een beetje een raar systeem voeren:

We hebben op het forum een aparte "aanvragen" catagorie terwijl we elke keer weer mensen vertellen dat het niet de bedoeling is dat wij kant en klare scripts gaan schrijven.
ohke, ik moet toegeven, dit soort berichten zijn altijd wel goed voor m'n ego:P

edit: ik moet wel zeggen dat ik me wel groen en geel erger aan mensen die helemaal geen starter zijn, die dus helemaal geen php aan het leren zijn, enkel van ons hopen te profieren
sja, eerlijk toe te geven ben ik een 3tal jaar geleden ook zo begonnen helaas ;)

ik wist nix en vroeg ook zoiets, maar ik heb zelf wel meteen naar de logica in scripts gezocht, zelf dingen geprobeerd, scheit als het mislukt.
trial and error is nog steeds de beste leermethode
dat laatste klopt,
trial and error is nog steeds de beste leermethode

ik ben hier ook 2 jaar geleden begonnen,
maar met vragen, niet met aanvragen.
En ik moet zeggen dat ik van deze site tot nu toe meer geleerd heb dan van het ene boek dat ik gdaan heb(ik ga binnenkort wel meer doen)
De verdieping (detail, muggenziften, mierenneuken) haal je meer uit boeken denk ik. De basis is prima op internet te vergaren.
Gijs (Armorad) schreef op 01.03.2006 15:59
edit: ik moet wel zeggen dat ik me wel groen en geel erger aan mensen die helemaal geen starter zijn, die dus helemaal geen php aan het leren zijn, enkel van ons hopen te profieren

Ik probeer ook meestal een zetje te krijgen... dat ik weet wat voor functie ik moet gebruiken voor een bepaald iets... dan kom ik er meestal wel uit.

Want soms wil je iets, maar weet je niet of het kan
ik heb het juist anderzom gedaan:P
basis uit het boek, ik kon gewoon niet van de grond komen met die internet tutorials
@roy
vragen of iets kan, dat doe ik ook heel vaak omdat ik php.net nooit uitgelegd krijg om op inhoud te zoeken ipv op functie naam

daarvan vind ik ook dat het moet kunnen en geef ik anderen ook graag antwoord op...
idd, muggeziften en miereneuken leer je van je code op en top te maken

dat soort oplossingen als ob_start, @ voor vars en querys hou ik niet van, fouten onderdrukken kan iedereen wel

Reageren