Door
Kees de braak
op 01-03-2006 22:29
gewijzigd op 01-03-2006 22:42
44 views
Ik merk dat ik er veel nieuwelingen zijn op deze site waaronder ikzelf. Ik weet niet of er al een topic over is, maar stel je anders hier even voor als je nieuw bent en wat je ervaringen zijn. Geen websites opgeven want dit is spam heb ik me laten vertellen.
Dat wilde ik ook even gaan doen na wat goed keuring door de oude garde. Maar ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Marthijn Hoiting, ik woon in het noorden, namelijk in Assen. Ik ben 15 jaar en zit in de 4de klas van het vwo. Dat was de basis, nu de kennis:
Ik doe al jaren aan het bouwen van websites. Ik ben begonnen door een tutorial in de zozitdat. Des tijds had ik nog geen internet maar wel kladblok en een browser. Veel prutsen zonder plaatjes. Mooie tijd maar wel kansloos.
Na een jaar gepruts kom je dan op word, wat echt niet werkt en frontpage voor een leuke snelle site.
Ik heb meegedaan met het bouwen van een website op thinkquest vorig jaar. Wel genomineerd voor een prijs, maar niets gewonnen. Achteraf begrijp ik ook waarom. Een pagina waarbij eigenlijk vaak php en css beter gebruikt konden worden.
Daarom ben ik begonnen met het aanleren van php met een cursus gemaakt door een belg. Ik ben nu nog bezig want ik ben nog steeds noob. Maar begin het wel allemaal door te krijgen. Zo kan je mooi hoge cijfers halen met het bouwen van een website voor informatica:D
Verder hoop ik hier veel te leren en ook andere mensen in de toekomst te kunnen helpen.
Mijn personal homepage waar ik gewoon op zit te prutsen en achteraf onhandig gescript(het css gedeelte) is: www.2-gebroeders.tk
Als je alleen je hoofdzakelijke eigen website erbij zet (die je zelf hebt gemaakt, of waar je op publiceert) is dat juist leuk. Kan je laten zien wat je kan.
En over voorstellen gesproken, zie mijn profiel maar :P Ik ben dan ook niet echt een newbie.
Toen ik hier kwam kende ik de term "MySQL" nog niet, maar nu kan ik toch wel redelijke gecompliceerde scripts schrijven dus heb zeker wel veel geleerd.
Dus blijf gezellig hangen en verbreed je kennis :)
Hoezo aleen nieuwbies hier schrijven? Kmop iedereen!
Arvid Slump, 20 jaar, woonachtig zwolle werk in dedemsvaart bij een internet, web en telecomaanbieder.
PHP uit mezelf geleerd, die 2 uurtjes per week 'programmeren' opt mbo kom je dr niet mee. Zelf gekloot, programmas uitgezocht en dingen gevraagd overal en nergens. Langzaamaan kennis vergaard en nu ben ik waar ik ben :)
Ikke ben Harmen Stoppels, 13 jaar, woonachtig in Harkstede --> vlakbei groningen. Ben bezig volgestampt met informatie te worden op het VWO :). M'n vader heeft een boek over PHP meegenomen. Dat boek heb ik doorgewerkt en ik ben nu bezig met m'n site
?
Onbekende gebruiker
06-03-2006 16:19
Ben newbie geweest. Tijd weg geweest. PHP opnieuw geleerd en een beetje meer ervaren geworden.
Sebastiaan, 14 Jaar. Woont in Spijkenisse. PHP zelf geleerd uit tuts. Nu toch een boek gekocht. OOP-fan :-)
Zit nu op VWO. Derde klas. Ben nu bezig met C++ leren. En dat allemaal als hobby :-)