Ik merk dat ik er veel nieuwelingen zijn op deze site waaronder ikzelf. Ik weet niet of er al een topic over is, maar stel je anders hier even voor als je nieuw bent en wat je ervaringen zijn. Geen websites opgeven want dit is spam heb ik me laten vertellen.
Nouweh... Ik begin eigenlijk net een beetje met html ensow. Ik heb dat (volgens mij nog een beetje onder de knie) Ik ben nu flink in de leer en bezig met me'n site. Ik zit héél vaak hier op phphulp.

Ik ben twaalf jaar en woon in limburg. In venray. Khou van zingen en van toneel spelen. Khou ook van computeren. Ook van lekker sporten. En van nog véél meer.......
HTML is niks aan. CSS ook niet. XHTML 1.x ook niet. :-)
Wacht XHTML 2 maar af. :-)
Lotte, dat woord onder je naam gevorderd is ook wel van toepassing als je nog maar 12! jaar bent. Toen begon ik net met me eerste paginatjes:P
Hoho we zijn aan het voorstellen :) FF ontopic blijven anders bloeit zo;n topic weer d**d ;)

Ben Marien
17 lentes jong alweer
Woont meer op het web dan in Capelle aan den IJssel
MBO ICT beheerder Niveau 4
Zit nu in het 2e jaar

Kennis der talen:
HTML
CSS
PHP
MYSQL
ASP
JAVASCRIPT
Btje PERL

Dat was het wel :)
Ff onder mekaar, geen zin om er een verhaal van te maken:

Herjan Treurniet
14 jaar (haha typte eerst 13 :P Al weer 2 maanden trug...)
Zoetermeer
3de jaar Atheneum
HTML, CSS, HTML
FireFox :P
Windows 2000
En ik eet de hele dag door :P Maar dat ga ik mezelf afleren (hap skrunch smak slik ondetussen :P)
Me geld komt (naast me zakgeld) van me krantenwijk

Kben begonnen op me 13e of eind van me 12e denk ik, maar daarvoor met NetObjects Fusion nog wel bezig geweest, maar dat begon snel te vervelen. Heb nu redelijk uitgebreide testwebsite gemaakt op www.treurniet.com/herjan/overig/site
Herjan schreef op 06.03.2006 17:55
En ik eet de hele dag door :P Maar dat ga ik mezelf afleren (hap skrunch smak slik ondetussen :P)
Ben in Juli 14 geworden maar zit af en toe ook nog steeds in m'n 13 periode :-)

FireFox :P
En ik eet de hele dag door :P Maar dat ga ik mezelf afleren
Ik ook Firefox. En eten zit bij mij ook goed :-) Een snackbar is bij mij mijn eerste levensbehoefte :-)
marthijn hoiting schreef op 06.03.2006 17:06
Lotte, dat woord onder je naam gevorderd is ook wel van toepassing als je nog maar 12! jaar bent. Toen begon ik net met me eerste paginatjes:P

Wacht even hoor... Welke gek is zo debiel om er voor te zorgen dat er "gevorderd" bij mijn naam staat? Dat zou ik willen....
Herjan schreef op 06.03.2006 17:55

Ik ben pas sinds 17 december 12..... :(
Nog lang nie 13... Das lang wachten als je hoopt dat je een tekentablet voor je verjaardag krijgt!!!;p
Wat voor tekentablet zoek je? Ik heb nog wel ergens een volito liggen. Ooit eens gekocht voor 70 euro maar het werkbare oppervlakte is niet zo heel erg groot (A6 127,6 x 92,8 mm). Echter wel een echte Wacom dus geen gekloot met batterijtjes :).
Ik weet nie wat ik zoek. Ik heb er nog niet echt over nagedacht want ik dacht: Die krijg ik toch nog niet de komende tijd...... Maar die van jou klinkt wel oké. En om boutertjes te tekenen heb je nou niet echt een groot tekenveld nodig!!!

Reageren