Ik heb net de layout van mijn site ontworpen. Op mijn laptop ziet die layout er goed uit. Maar bij onze andere computer ziet het er niet uit. Daar zit alles over elkaar heen wat onder elkaar hoort. Wie weet wat ik daaraan kan doen?

Dit is de link van mijn site.
www.bouterworld.nl/Probeersels/Proberen.html

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Edit: Zeg dan meteen of het bij jou er goed uit ziet :p
Als je even een leuke screenshot kan geven hoe het eruit ziet. Op welke browser kijk je etc.?
Ik vind van wat ik nu zie, slechte kleurcombinatie.
Wel snel... Plaatjes zijn niet scherp. Maar ik zie dat het nog in een pril stadium is... dus verder geen commentaar.
Als het voor kinderen is, vind ik het er erg leuk uitzien.

En het ziet er goed bij mij uit, FF en 1280x1024.

Verander zelf eens van resolutie en gebruik andere browser. Het belangrijkste is dat je site overal voor iedereen goed eruit ziet en werkt.
dat heeft crossbrowser/(cross-platform, denk aan safari)/cross-resolution(geen idee of dat bestaat, maar klinkt leuk)

w8 op je screenshot

edit:
Probeer hem in CSS te maken, dat betekend: geen tabellen. Misschien het menu wat hoger, zodat het volledige menu in een keer gezien KAN worden op minimaal 800*600
@ Jason de Ridder: Is het echt zo erg met de kleurencombinatie? En de plaatjes worden nog vernieuwd. Mijn browser is windows. Maar ik kan geen screenshot geven. Ik kan nu niet op onze vaste comp. Ik zit nog op mijn laptop.

@ Kalle: Hoe kan je van browser veranderen?????
@ Jason de Ridder: Wat is Crossbrowser in hemelsnaam?
"Mijn browser is windows." dat is je platform
Je surft waarschijnlijk in Internet Explorer, dat is je browser. Als je meerdere browsers installeerd kan je hem daarom bekijken.
www.mozilla.com (d8 ik)
www.netscape.com
etc. etc. ff googlen

Crossbrowser betekend dat je site geschikt is voor bijna elke browser.
Oow... :$... Ik ben niet zo gewldig in dat soort woordjes... Maar je hebt gelijk. Ik zat nie na te denken!!!!

Ik zal is kijke wat ik kan doen.
Jason de Ridder schreef op 02.03.2006 17:26
"Mijn browser is windows."

je bedoelt: "Mijn OS is Windows". of je bedoelt: "Mijn browser is Internet Explorer."
Jaja.... Dat zij Jason al. :p. Ik ben gewoon nie so'n slim persoontje. :p
lotte schreef op 02.03.2006 17:22
@ Jason de Ridder: Is het echt zo erg met de kleurencombinatie?

Het zijn mooie bouterkleurtjes. Maar geel op lichtgroen is (bijna) niet te lezen.

Reageren