Misschien is het makkelijk om de locatie (pagina links bovenaan) aanklikbaar te maken. Als je dat vermeld moet je er ook wel in terug kunnen klikken. Misschien is een externe pagina voor wallpapers ook handig.
ik heb niet echt kritiek behalve dat op de upload pagina de gebruikersnaam en wachtwoord invulvelden meestal onder elkaar staan. voor de rest ziet het er goed uit.
Tevens is de site erg goed hackbaar. Zeker is je inlog systeem erg kwetsbaar. Ik heb op je site een foto kunnen uploaden zonder dat ik de registratie pagina heb gezien.
Ik heb nu heel eenvoudig een inlog actie gedaan maar ik had via dezelfde manier jou database kunnen verwijderen o.i.d. Controleer dus eerst goed of je gebruikersnaam ook echt een gebruikersnaam is en dan pas in de db controleren. Dit zelfde geld voor het wachtwoord. Gebruik md5 om het te encrypten, direct vanuit het formulier.
Ook vind ik het erg slecht dat als je ingelogd bent alle plaatjes kan verwijderen. Zorg er dan voor dat je alleen je eigen plaatjes kan verwijderen. En dan zullen er moderators of admins zijn die het controleren en eventueel verwijderen.