Als het goed is moet het login gedeelte nu goed zijn...nu ga ik dat delete gedeelte even aanpassen naar het goede, maar dat heeft geen hoge prioriteit op dit moment. ip's en usernames worden gelogd als er iets verwijderd wordt, dus die kan ik altijd blokkeren.
In ieder geval bedankt voor het doorgeven dat m'n code zo lek was als een mandje.
Het rare was eigenlijk dat hij het lokaal wel goed deed, maar op m'n domein niet.
All information and pictures appearing on this site are property of their respective owners.
Copyright 2006 F1Wallpapers.nl.
Heb jij wel de rechten om deze foto's te publiseren en als download aan te bieden? Het lijkt me sterk dat je de foto's zelf hebt gemaakt, dus heb je toestemming van de fotograaf of de opdrachtgever nodig. Mocht je dat niet hebben, dan kon je dit wel eens heel veel geld gaan kosten...
Alle foto's die er op staan zijn voor zover ik weet vrij verkrijgbaar. Als dit namelijk niet zo is, dan mag google er bijvoorbeeld ook niet naar linken.
Het is een slecht idee om de scrollbars niet te laten zien. Ik mis bijvoorbeeld de helft van het menu. Ow, en probeer niet mode=../, dat houdt je browser niet vol.