Vertel hier es wat je de aller onnozelste opdracht of gesprekspunt op school was.. maakt me niet uit waarover het gaat.. maar er zijn altijd wel onnozele onderwerpen op school :)
Het onzinnigst wat ik op school gedaan heb? Ehm, tja ik doe daar niet zo veel =p Nee, ik vind toch dat overschrijven van woordjes, vooral bij Frans :S Vandaag nog:
'Ga jij maar 2 keer de vocalijst overschrijven'
'Maar waarom'?
'Je hielt je mond niet'.
'tggg...'
Zolang ze maar leestekens gebruiken en dezelfde letters, en de goede begin- en eindletter ben ik tevreden. Volgorde in het woord maakt me niet zoveel uit, volgorde van de zin echter wel!
Maar goed, belachelijkste momenten op school? Al die vrije uren dat onderbouw op de studiezolder les krijgt en dat de 6e klassen examens maken in de kantine. Ja, dat zijn dus onze enige twee ruimten waar je terecht kan waneer je niets te doen hebt en ja, ik heb iedere dag minstens 2 uur niets te doen en ja, dat alles bezet is komt vrij vaak voor. In de gang hangen mag ook al niet meer, dus zit je in de hal van 6 bij 6 meter, of ga je met z'n allen naar de Super de Boer.
@Jip
Woorden overschrijven? Bij ons gaat het zo:
Dan zegt die leraar boos
"Harmen, daar is het gat van de direkteu.. eh deur ga naar de direkteur!!!" :P
Weetje.. Nu we het hebben over hoe je met schrijven:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.