Vertel hier es wat je de aller onnozelste opdracht of gesprekspunt op school was.. maakt me niet uit waarover het gaat.. maar er zijn altijd wel onnozele onderwerpen op school :)
Ik ben trouwens wel één van de jongste, maar waarschijnlijk wel de jongste die zveel aan het kletsen is. ;p. Daar hou ik gewoon van.
Ik krijg nu een beetje een t-kransje idee ;-)
haha, das toch nie sow erg? Is juist gezellig. Het probleem is dat ik niet van thee hou... ;)
De goede oude tijd van de citotoets.............
Harmen schreef op 07.03.2006 19:06
Waarom gym??
Wij zijn nu besig met ringen en volleybal.. volleybal stinkt maar ringen zijn best luxe.
(Je wil niet weten wat ik gedaan heb.. ik heb op gym + turnen gezeten ipv voetbal)

Zat ook op turnen, kan er nog steeds niks van. En ja hier ook volleybal bij gym.

Nooit CITO gehad, ik had givo.
lotte schreef op 07.03.2006 21:32
haha, das toch nie sow erg? Is juist gezellig. Het probleem is dat ik niet van thee hou... ;)

Koffie dan?
Marien schreef op 07.03.2006 23:28
[quote=lotte schreef op 07.03.2006 21:32]haha, das toch nie sow erg? Is juist gezellig. Het probleem is dat ik niet van thee hou... ;)

Koffie dan?[/quote]

Bléh, nee. Doe mij maar sinaasappelsap ofsow. Geen limonade, dat is véél te zoet. haha. Bij mij is het ook nooit goed...
School en sinaasappelsap.. heeft het al met elkaar te maken?

geen idee... Ik heb geen idee. Maar zo gaat dat met theekransjes... Je komt op zóveel uit. (of sinaasappelkransjes, of chocomelkransjes, of koffie kransjes, of melkkransjes (?huh?) of weet ik veel wat kransjes, of natuurlijk phphulpkransjes ;) )

Reageren