Ik zit me te bedenken wie eigenlijk de jongste is op dit forum. Ik denk dat ikzelf wel in de buurt kom maar ik heb geen idee.... Ikzelf ben net 12 geworden. (17 december om precies te zijn) Al denk ik dat mensen die jonger zijn dan mij niet om half tien (doordeweeks) op zijn dus tja.... Maar ach. Ik ga nu trouwens slapen.
Kan er anders ook een phpscriptje ingebouwd worden dat als lotte gaat slapen de roos (avatar) dicht blijft:P LOL
lotte schreef op 07.03.2006 21:30
Ik zit me te bedenken wie eigenlijk de jongste is op dit forum. Ik denk dat ikzelf wel in de buurt kom maar ik heb geen idee.... Ikzelf ben net 12 geworden. (17 december om precies te zijn) Al denk ik dat mensen die jonger zijn dan mij niet om half tien (doordeweeks) op zijn dus tja.... Maar ach. Ik ga nu trouwens slapen.

Nou, dan ben jij een maand jonger als mij.
ik ben net 12 geworden op 16 november..
'k Zit in de 1e.
Dat zou allemaal kunnen als je een url mocht opgeven voor je avatar in plaats van deze te verzenden naar de server van PHP-hulp.

Als je een url mag opgeven dan kan je een php-script gebruiken die dan aan de hand van voorwaarden een ander plaatje geeft dmv GD.

Elwin
Ik wilde ooits zoiets doen, dat het aantal posts op m'n avatar kwam, maar toen kwam ik tot de ontdekking dat je moest uploaden :(...
ik begrijp het ook wel,
als ze de bestanden binnen halen kunnen ze iets beter controleren wat ze binnen halen en ook makkelijker filters aanbrengen op "foute' plaatjes die mensen steeds maar weer opnieuw proberen te posten

edit: ik ben btw 13, wordt zo 14(17 april)
PurpleMadness schreef op 07.03.2006 21:37

Tip voor je eerstvolgende proefwerk Nederlands:

"jonger dan ik"
Ik ben 31 december 14 geworden
ik ben 23dec 20 geworden :P
Jan Koehoorn schreef op 07.03.2006 22:18

"jonger dan ik"

Nog tips, voor de topictitel;
"Het jongste lid van PHPHulp.nl"
Op PHP klinkt nogal raar, en lijkt me nogal raar (:

On topic; 21 januari ben ik 19 jaar geworden (;
Jan Koehoorn schreef op 07.03.2006 22:18
[quote=PurpleMadness schreef op 07.03.2006 21:37]Nou, dan ben jij een maand jonger als mij.

"jonger dan ik"[/quote]
Richting het 3e vak?

Reageren