Ik zit me te bedenken wie eigenlijk de jongste is op dit forum. Ik denk dat ikzelf wel in de buurt kom maar ik heb geen idee.... Ikzelf ben net 12 geworden. (17 december om precies te zijn) Al denk ik dat mensen die jonger zijn dan mij niet om half tien (doordeweeks) op zijn dus tja.... Maar ach. Ik ga nu trouwens slapen.
gefeliciteerd nog allemaal :p Lijkt erop dat iedereen november, december en januari jarig is :P

edit: owh sorry! en april ;)
Nee hoor :-P afgelopen 3 februari ben ik (in frankrijk, op wintersport) 19 geworden :)
En wat word je beroep denk je later?

[terugblik modus]
Dat is echt lang geleden dat ik zo oud was, ik keek toen uit naar het moment dat ik in mijn ogen alles wist van computers. Nu heb ik het doel bereikt van vroeger, kom ik er achter dat het nog maar het topje van de ijsberg is :P
[einde terugblik modus]
/meh wordt deze zomer 18 :+
Ben al weer ruim een maand 19 (12-02-1987)
/me is op de Noorzee 22 geworden dit jaar 8)
/me wacht nog 2 dagen op z'n 22e verjaardag.
Jan Koehoorn schreef op 07.03.2006 22:18
[quote=PurpleMadness schreef op 07.03.2006 21:37]Nou, dan ben jij een maand jonger als mij.

Tip voor je eerstvolgende proefwerk Nederlands:

"jonger dan ik"[/quote]

Daar heeft mijn zus het ook de hele tijd over.

Kleiner dan en even groot als
marthijn hoiting schreef op 07.03.2006 21:34
Kan er anders ook een phpscriptje ingebouwd worden dat als lotte gaat slapen de roos (avatar) dicht blijft:P LOL

Ik kan natuurlijk ook gewoon mijn plaatje veranderen als ik ga slapen :). Al is dat idee ook wel erg leuk. :)
ik ben 25 januri 20 geworden.

Topic titel aangepast :)

Reageren