Beste PHPhelpers,

Ik ben weer eens aan het sleutelen gegaan met de layout van mijn website.

Ik heb er aardig wat tijd in gestoken, alleen al de vele tientalle tuts die ik heb doorgelezen om tot een redelijk resultaat te komen koste me al minimaal een dag ;)

Maar ik vindt dat het resultaat er mag wezen, afgezien van mijn beroerde Engels. :p

Maar nu is mijn vraag: Wat vinden die andere webdesigners er eigenlijk van?

Is dit pure crap of is een vervolg opleiding voor Webdesigner nog helemaal niet zo'n gek idee?

Verras me daar word ik blij van. Dus brandt maar los :)

PS: Ik heb sinds vandaag het PHP 5 Superboek!

Edit: Zoals het bijna een traditie is ben ik de link naar mijn website vergeten:

klik

Edit 2
Owja, nu wilde ik nog weten: Werkt deze site goed in alle browser? (FF heb ik reeds getest) :p
Het lettertype grote wordt door mij zoals het nu is als zeer prettig ervaren :)

Ik heb je bij mijn op de site als link bij Hulp en Tips neergezet.
Voor een ieder die hier ook wenst te staan kan zijn/haar eigen site hier neerzetten :)

edit: toevoeging
Super nice nu nog wat klanten ; )
Hotmail vanuit msn openen in firefox kan met de sPNG plugin als ik mij niet vergis. Je kan ook daarmee ontzettende veel meldingen aanpassen, als je een plaatjes kiest als avatar kan je dingen eraf knippen enz.
Je site ziet er strak uit, inlog en alles erop en eraan.
Alleen je banner vindt ik niet zo mooi, maar smaken verschillen.
Fijne site om te bekijken, wat ik altijd prettig vindt is een link naar je homepagina onder het logo!
Mark schreef op 20.03.2006 10:13
Je site ziet er strak uit, inlog en alles erop en eraan.
Alleen je banner vindt ik niet zo mooi, maar smaken verschillen.

mooi vindt ik hem wel. duidelijk is anders. het is voor een gebruiker die via een link binnen komt ook heel belangrijk om te zien waar hij is aangeland. als de gebruiker het niet vertrouwd ben je hem kwijt.
Allereerst ben ik het men mijn voorgangers eens. Leuke site... html is orde!

Misschien nog een kleine toevoeging:
Je hebt voor je portfolio een ander uiterlijk gekozen dan voor de rest van je website. Heb je dit bewust gedaan?

Ik mis het menu: "home about portfolio news ..." wanneer ik op de portfoliopagina ben.

Ik vind de site best strak,alleen de header vindt ik te groot.....dat maakt de site weer wat minder..
Klopt, ik heb ook twee puntjes: De header is te groot. Je ziet bijna geen content wanneer je je beeldscherm op 600*800 hebt staan. Ga er altijd van uit dat er nog mensen zijn met oude pc's/beeldschermen.

Verder ben ik het met Gert-Jan eens. Ik zou die portfolio ook in je nieuwe layout zetten. Nu lijkt het alsof je op een andere website komt. (Of is dit de bedoeling?)

Maar ziet er goed uit! Erg rustig, fijn om te lezen verder.
Houdt je site compatible voor 800x600
Niet voor 600x800 :-)

Reageren