Ik ben weer eens aan het sleutelen gegaan met de layout van mijn website.
Ik heb er aardig wat tijd in gestoken, alleen al de vele tientalle tuts die ik heb doorgelezen om tot een redelijk resultaat te komen koste me al minimaal een dag ;)
Maar ik vindt dat het resultaat er mag wezen, afgezien van mijn beroerde Engels. :p
Maar nu is mijn vraag: Wat vinden die andere webdesigners er eigenlijk van?
Is dit pure crap of is een vervolg opleiding voor Webdesigner nog helemaal niet zo'n gek idee?
Verras me daar word ik blij van. Dus brandt maar los :)
PS: Ik heb sinds vandaag het PHP 5 Superboek!
Edit: Zoals het bijna een traditie is ben ik de link naar mijn website vergeten:
Jullie hebben inderdaad gelijk over de header. Als ik met WEBDEVELOPPERS TOOL van Mozilla op 800x600 zet zie ik inderdaad geen text \o/...
Verder: Die layout van de portfolio heb ik een week gemaakt voordat ik de nieuwe layout van de homepage maakte... Ik vond em nou net zo mooi en daarom heb ik er bewust voor gekozen deze layout zo te houden.
zelf vind ik dat je die login fields tussen je nieuwsberichten en je sitelinks moet zetten, zodat je header op zichzelf staat.
Je headerimage vind ik persoonlijk wat druk, misschien door die grijze strepen aan de linkerkant
Het doel van je site en de werking hiervan is hier tegenover heel goed
Het is misschien een tip om wel een tekst in je header te plaatsen. Je gebruikt nu alleen een plaatje.
als je een <h1> gebruikt scoort dit beter in de zoekmachines..
Deze tekst kan je dan met padding in combinatie met overflow in css zo neerzetten dat die tekst niet zichtbaar is.. maar wel zichtbaar is voor blinde mensen.. en voor de zoekmachines!
plus is het voor blinde mensen ook te lezen. (ja ja blinde ;))
En als laatste: neem overal de zelfde lay out. (ik doel op je portfolio)
Verder: leuke site! erg rustig aan me oogjes.
Keep on the good work :)
Eindelijk een verademing van vormgeving, ga zo door.
Probeer nog een aantal onvolkomenheden op te lossen zoals sommige drukknoppen die niet werken of onder bijzondere condities.
Zo wil About niet werken vanaf de Home pagina maar wel vanaf andere pagina's.
Het is een keuze maar als (Nederlander) naar ik aanneem mag je van mij best de Nederlandse taal op je website gebruiken.
Of is jou boodschap zodanig dat ze de landsgrenzen overschrijden.