Ga je dat nu écht elke keer zeggen? Verander er dan iets aan? Pomp zélf miljoenen in de Firefox promotie, maak je eigen browser? Of beter, je eigen OS? Doe wat je wil, maar stop nu eens met het afkraken van andere dingen! Het wordt er écht niet beter door.
Terence schreef op 19.03.2006 17:59
ho even.. k zie dat er geroepen word windows vista skin.. maar dat is niet waar.. die ziet er nog anders uit:P
Beetje kaal :P heb ook nog een 2e monitor, die heb dezelfde achtergrond en geen snelkoppelingen :P
edit: dat IE logo in me QuickLaunch linkt naar me FF hoor :P Dat heb ik gedaan omdat ik anders steeds op het verkeerde klikte als ik het internet op wou
Mac OS X is net iets meer dan Linux + KDE. Het is betaald, goed doordacht, en unified. De ontwikkelaars gebruiken niet hun eigen stijl. Daardoor past alles bij elkaar, en geeft ieder programma je hetzelfde gevoel. Het is allemaal net iets fijner.
Ga je dat nu écht elke keer zeggen? Verander er dan iets aan? Pomp zélf miljoenen in de Firefox promotie, maak je eigen browser? Of beter, je eigen OS? Doe wat je wil, maar stop nu eens met het afkraken van andere dingen! Het wordt er écht niet beter door.