Dus posten maar ;)

TS eerst ;)
Mijn mooiste mislukte foto ooit ;)

Wat het is lijkt mij wel duidelijk. Maar het is de Stena Holandica. De "veerpont" tussen HvH (Hoek van Holland) en Harwich (Engeland)

Gemaakt op de laatste avond in de haven van Harwich. Net toen we klaar waren met het lossen van het schip.
Je kijkt nu door het hele schip heen
Jelmer schreef op 19.03.2006 20:42
Het valt me op hoeveel mensen er een Mac hebben! Nooit verwacht dat ik niet de enige was.
En ook het aantal mensen dat wel een macje willen :-P
Ik was bij mij op school de 3e met een iPod. Toen vond iedereen het nog gek, een iPod. Was een heel mooi ding, maar veel te duur. Nu loopt iedereen ermee. (Maar niemand heeft meer een 3e generatie model meer behalve ik >:) )

Vorige zomer hadden een vriend en ik besloten een Mac te willen als volgende computer. Hij had hem een maand of 3 eerder, de kleinste iBook met een airport erbij. Echt ideeal ding. Toen werd de druk om me aan mijn 'belofte' te houden alleen maar groter.

Nu de vraag: What's next? Een powerbook Pro met dualboot OSX en Vista?
Terence dat is niet de laatste build die jij hebt!
Maar hij is inderdaad wel wat anders (heb hem hier zelf ook liggen ;-) )
Build 3270!
Welke heb jij dan?
Dat van Terence is een windowds blinds skin. De echte heeft namelijk wel glassy vensters, die van hem niet.
Als er hier een mac in huis komt komt er hier geen vista op... (hellaas ontbreekt het geld nog...)
Voor mac producten heb je ook mac dollars/euro's nodig.
Vista komt bij mij er wel op lkkr windows screwen (Je leerdt wat van dingen zoeken en oplossen.) Toch windows is niet zo easy als linux vindt ik. Om windows beveiligdt te krijgen moet je aardig wat doen lol ;)
@Arjan: Dat is helaas waar.
@Eris: Ik zou het er misschien opzetten uit nieuwschierigheid, maar ik denk dat het binnen 2 weken weer eraf is aangezien ik me waarschijnlijk te pletter erger aan de stomme foutjes en ik mijn schijfruimte altijd wel nuttiger kan gebruiken.

Ontopic: Mijn desktop op dit moment en een exposé show-off:
ik zit nog te wachten op debian + kde... :P
@ luke banning.. ik moet nog ff kijken welke build het is, maar ik draai nu windows xp het liefst omdat vista erg traag is in opstarten (maar dat zal wel vanwege de beta versie zijn) het is overigens beta 2 die ik heb.

@jelmer ietsje beter kijken, dan zie je het wel.. het zijn doorzichtige schermpjes.

ik ga overigens wel de nieuwe vista kopen zodra hij officieel uit is. Ik hoop wel dat hij dan wat sneller is en makkelijker is om de drivers te installeren.. dat zijn de grootste problemen tot nu toe.

oja.. en internet explorer 7 zuigt.. je kan niet eens meer ftp doen en het is erg afgekeken van FF

Reageren