Dus ik wil klanten in een database steken
als ik dat open moet ik hoofdformulietr kirjgen voeg klant toe als ik daarop klik moet ik een klant toevoegen met onderstaande gegevens
welke gegevens moet ik hebben ?
-Naam
-Naam Siate
-Telefoon
-Bedrijf Naam
-Openingsueren
En als ik klaar ben met toevoegen moeten de stats verandere als ik vb. vandaag 30 klanten toevoeg moeten de stats meter naar 30 gaan op 23/03/06
man hee help hem niet hij had me toegevoegt op msn om dat top100 script te krijgen van me heeft ie een criminals sit hij geeft de link en ik ga der naartoe en meld me aan zegt op msn dat heb ik gemaakt
vraag ik ook de script zegt ie ja (dus niet)
kijk ik of er bugs inzitten clan bug na ik vertellen zegt ie
ja ik geef je ip ban en geef je aan bij de politie
echt een noob srry hoor maar jesse weet je het alvast ik help je niet meer!
Mebus, denk aan je spelling/Nederlands. Ik moest het 4x doorlezen voordat ik ongeveer snapte wat je mij nu probeerd uit te leggen.
Jesse, als jij 120 scripters in dienst heb waarom stel je zo'n basis access vraagje dan hier? En wat moet ik mij voorstellen bij een 'certificaat'? Wat voor certificaat en wat is daaraan de toegevoegde waarde voor dit topic.
Mag ik jullie beide wijzen op het feit dat ik het niet prettig zou vinden als mensen op zo'n manier hier met elkaar omgaan! Laten we het alstublieft gezellig houden...