Sorry... maar dit soort opmerkingen hoef ik niet te pikken. Sommigen hier verdienen met hun php/css werk meer dan jou 120 scripters bij elkaar... Ik ben nu 19 en ik krijg op maandelijkse basis projecten/stages aangeboden bij enorm grote bedrijven die erg graag willen dat ik bij hun langskom.
Sommigen hier zitten echt op de top met betrekking tot bijv. css (waar ik ongelovelijk veel respect voor heb). Ik persoonlijk stop 10tallen uren in het maken van hoge kwaliteitsnieuwssystemen en handleidingen, systemen waar 10tallen mensen geprobeerd hebben om die te slopen... maar wat hun niet gelukt is.
Dit is absoluut geen community met een laag niveau, er lopen alleen mensen rond die nu een laag niveau hebben maar die hun uiterste best doen om hogerop te komen en dat is waar andere hun mee helpen.
Ik weet niet wat er tussen jou en mebus is gebeurd, en ik heb er ook niks mee te maken maar dit topic gaat op slot. Denk maar eens na over hoe je met mensen om zou moeten gaan.
En als je dit een echt kut (sorry) community vind, prima... dan wens ik je veel succes in de toekomst maar hoef je hier van mij ook niet terug te komen.
OEhja, en dit:
"Certificaat is een Contract bij de politie en de staat waarbij je beveiligd bent en ik kan da onmiddelijk zeggen dusjah!"
is bullshit. En ga mij niet proberen uit te lullen want dat lukt je niet.