Ik ben op zoek naar een "kraak de kluis" systeem script.
Als mensen het geraden hebben moeten ze hun email en gegevens invullen dat dan verstuurt wordt via het php script naar een mailadres, hebben ze het niet geraden dan (als het mogelijk is) zal hun ip-adres opgeslagen worden en voor 24u geblokt worden. Dit alles gaarne zonder een MySQL database erachter!!
Als dit alles dan ook nog in een ietswat mooi grafisch jasje gestoken kan worden ben ik super tevreden..
1. ip van persoon ophalen
2. bestandje met datum + ip's + code ophalen
3. kijken of ip erinzit en als datum 24u geleden is
4. •zit erin, maar nog niet 24u geleden -> STOP
•zit er niet in -> code genereren
•zit erin en is 24u geleden -> code laden
5. kijken of ingevoerde code overeenstemt met gewenste code
6. •juist -> email + delete code& ip
•fout -> sla gegevens op in bestandje
Jongens, laten we het gezellig houden. Heb je geen zin om hem te helpen? Prima, ga dan wat anders doen maar ga geen flauwe opmerkingen maken.
Die opmerkingen over 'hoeveel wil je ervoor betalen' vind ik ook een beetje zielig. We zitten hier om mensen te helpen, niet om er finanieel beter van te worden. Dat ik er vroeger grapjes over gemaakt heb weet ik, maar dat ging allemaal naar een goed doel en ben ik nooit financieel rijker van geworden.
Conclusie, help die gozer, of help hem niet maar ga dan niet hier de sfeer verzieken. Ik snap best dat 'wij' het niet leuk vinden om als code aapjes en goedkope programmeur hier rond te moeten lopen. Maarja, iemand heeft de categorie 'aanvragen' verzonnen... dus de fout ligt eerder daarbij.