Ik ben op zoek naar een "kraak de kluis" systeem script.

Als mensen het geraden hebben moeten ze hun email en gegevens invullen dat dan verstuurt wordt via het php script naar een mailadres, hebben ze het niet geraden dan (als het mogelijk is) zal hun ip-adres opgeslagen worden en voor 24u geblokt worden. Dit alles gaarne zonder een MySQL database erachter!!

Als dit alles dan ook nog in een ietswat mooi grafisch jasje gestoken kan worden ben ik super tevreden..

Wie kan mij hiermee helpen??!?!

Greetz Jeroen
Ik ben op zoek naar een compleet script met alles erop en eraan dat ik het alleen nog maar hoef te implementeren in de site
Whaha, dat gaan misschien niet kostenloos!
Dit hebt een kleine kans dat mensen hier betaalt voor willen hebben :-)
Ik vind het gewoon irritant (lees: heel irritant) dat er mensen zijn die denken dat ze van andermans kennis kunnen profiteren. Nu is dat in dit geval niet het 'doel', maar ik kan genoeg topics geven waar dat wel het geval is.
Als ik nu eens een vergelijking maak tussen een bakker en een programmeur:
Er komt iemand bij de bakker en vertelt dat hij niet weet hoe hij een broog moet bakken en vraagt daarna lief of de bakker hem kan helpen. De bakker wil dat wel, maar bakt ondertussen zélf het brood. De jongen zegt dat hij het nu wel snapt (hij heeft het brood immers) en loopt met een bedankje de winkel uit.
Datzelfde gebeurt er dus met programmeurs, de programmeur is de bakker en de jongen is.. de jongen.
De jongen gaat het dus alleen maar om een gratis brood (een gratis script) zonder er zelf iets voor te doen. Dan vind ik het normaal dat je of leert brood bakken (scripten) of er voor betaald... Of je er nou beter van word of niet (denk aan Arjan =p).
Arjan Kapteijn schreef op 25.03.2006 17:24

Die opmerkingen over 'hoeveel wil je ervoor betalen' vind ik ook een beetje zielig (....) Maarja, iemand heeft de categorie 'aanvragen' verzonnen... dus de fout ligt eerder daarbij.

Je slaat de spijker op zijn kop! Nee je slaat de spijker niet op zijn kop, als er de catogorie aanvragen bestaat en iemand doet een aanvraag, mogen wij/mag ik daar ook wat voor vragen. En waar het geld naar toe zou gaan is helemaal niet van belang. Voor wat hoort wat, hulp oké, maar er wordt hier gevraagd voor een heel wat werk.

Jongens, laten we het gezellig houden. Heb je geen zin om hem te helpen? Prima, ga dan wat anders doen maar ga geen flauwe opmerkingen maken. (...) Dat ik er vroeger grapjes over gemaakt heb weet ik

Je spreekt je zelf wel tegen.

....
volledig mee eens,

ik heb hem de manier getoont, en ingredienten gegeven
Overigens, zo'n script maken zonder een database erachter is niet echt efficient te noemen. Maar als je dat ip gedeelte laat vallen heb je geen database nodig en kom je een heel eind.

Punt is dan alleen dat je na een x aantal keer op f5 rammen alsnog een winnaar word. Een sessie/cookie heeft niet echt veel nut want die kan je weggooien.

Kalle, ik spreek mijzelf niet tegen. Het is de manier waarop. Ik maakte vroeger opmerkingen als 'en als je er wat aan hebt weet ik wel een bankrekening voor een goed doel'. Dat is iets anders dan 'Voor 500 euro doe ik het wel'. Maar laten we alstublieft die discussie verder varen.
Ik sluit me in alle opzichten volledig bij Arjan aan. Op een Aanvragen-forum zijn aanvragen van complete script(je)s te verwachten. Dit is PHPhulp, geen PHPikzoekwerk, punt.
Dan verschillen wij daarvan in mijn menig. En als ik jou was zou ik alles niet zo serieus nemen. Want als ik zeg voor 500€, dan meld ik mijn afkeur tegen zulke topic op zo'n manier.
Uiteraard, ik ken jou ondertussen ook wel hoor ;). Maar het is een voorbeeld omdat jij mij (bijna ;)) aanviel.

Laten we het er op houden dat wat ik nu hier tik iets anders is dan wat ik persoonlijk over deze situatie denk. Echter heb ik als moderator (blegh) een iets anders 'positie' waardoor ik wat verantwoordelijkheid moet geven en dus mijn reactie moet aanpassen.

Reageren