Op de dag van 24/03/2006 is mijn site gehacked.
Die kerel gebruikt gewoon mijn gehele scripts op zijn site:
www.crimeland.nl
Hierbij heeft die kerel ook nog mijn email adres gekraakt.
Heeft iemand tips waar ik dit kan melden of iemand die mij wil helpen? Want ik heb alles nodig wat erop stond! (Zoals mijn eindwerk)
Whoat! zo slecht, hij heeft gewoon gesliced vanuit image ready... Voor de rest niks aan toe te voegen aan het commentaar...

EDIT:
op zijn site:
"Dit is geen CRIMINALS! Wij van crimeland zijn anti-CRIMINALS, deze game is van nul gestart en wij scipten alles zelf!"
ja deu is mijn site jason! ik heb het zelf gedaan en dank u voor de slechte commentaar ;-) niet iedereen is zo goed als jij he! Een beetje respect naar mijn probleem toe? :s
haja! ik heb ook zijn database connectie ben ik daar iets mee?
$cfg['host'] = "localhost";
$cfg['usr'] = "crimelan_game";
$cfg['ww'] = "test12";
$cfg['db'] = "crimelan_gaming";
Kijk of je kan inloggen op zijn cpanel... http://213.148.255.70:2082/login/

Maarja... ik kan ook wel een 100mbit xs4all verbinding (en 10gbit van school, surfnet) gebruiken om zijn site down te trekken. Echter verlaag je je dan tot zijn niveau. Dan word het jou woord tegen zijn woord zomenteen.

Als ik jou was zou ik contact opnemen met jou hoster, vragen hoe dit verder moet. Laat hun je email regelen, en logfiles veilig stellen. Daarna bellen naar de provider van dat jochie.
Hacken is voor watjes.
Oké, ik doe wel mee aan die leuke hack challenge websites, maar dat is natuurlijk voor de lol ;)
Jonathan schreef op 26.03.2006 16:49
haja! ik heb ook zijn database connectie ben ik daar iets mee?
$cfg['host'] = "localhost";
$cfg['usr'] = "crimelan_game";
$cfg['ww'] = "test12";
$cfg['db'] = "crimelan_gaming";

Oke..ik weet niet hoe je hieraan bent gekomen... maar oke :p probeer hiermee in te loggen en alles terug te halen naar jezelf en op de site zetten: deze scripts zijn gejat van een andere site :d
ik ben hieraan gekomen omdat dat domme jochie in mijn config zijn gegevens had gezet. Hij is dus op mijn ftp geweest ;)
Woa.. krijg ik toch nog gelijk met betrekking tot mijn opmerking eerder ('ik gok eerder op een ftp').

Dat hij ook je email heeft ligt waarschijnlijk bij het feit dat je een erg gemakkelijk wachtwoord hebt, of dat heb laten slingeren.
hij heeft juist ook het passwoord van mijn ftp veranderd! hiervoor betaal ik dus 71eur he man :s
sorry maar nu moet ik niet vriendelijk doen tegen hem als hij zo onvriendelijk is geweest om alles in zijn handen te krijgen! dus ik wil wel terug hij stuurt nooit niet weer ofzo! pist word ik ervan!

Reageren