ik zoek een login script (waar ik er hier wel heb gevonden maar niet goed werkende :D) met een admin, email activatie, wachtwoord vergeten, profiel pagina voor iedere gebruiken,memberlist, member online, nieuwsbrief vesturennaar alle bebrukers,... met ingebouwd nieuwscript zodat ik bepaalde mensen rechten kan geven om niews te posten
alvast bedankt
(als er me nog dingen in vallen die er nog in moeten laat ik het wel weten :D )
Beide goedwerkende systemen. Vervang wel de md5() van het login systeem door sha1(), en je zult moeten kijken hoe beide gebruikmaken van de sessies/cookies. Mijn systeem werkt met een random code die gesha1()ed is, en weggeschreven word in een database.
Waarom moet je md5 vervangen door sha1 Arjan? Sha1 neemt alleen maar meer ruimte in, en van beide bestaan grote databases, en beide zijn al meerdere malen ontbonden in factoren. Of gaat het hier om een praktische toepassing?
Jelmer begrijpt het :). Ja Erik je string word er iets van 8 karakters langer van, big deal, maar zou daardoor in theorie iets (let op het woord iets) veiliger moeten zijn.
32 <> 40 --> 25% verschil ... het is maar hoe je het bekijkt ;-)
Op zich is dat in theorie een best groot verschil t.o.v. 32 bytes, omdat je tig meer combinaties krijgt. Maar dat maakt voor je applicaties verder niet uit.
?
Onbekende gebruiker
27-03-2006 21:25
arjen wat jij zegt gaat niet want als ik het verander en ik registreer me op het inlog script dat kan hij mijn wachtwoord niet goed keuren ook al gebruik ik het juiste !
heeft iemand hier een oplossing voor ??
?
Onbekende gebruiker
27-03-2006 21:27
ik weet niet hoe te editen dus daaro deze post
heeft er iemand een oplossing hoe ik de beide systeem aan elkaar kan koppelen ???