ik zoek een login script (waar ik er hier wel heb gevonden maar niet goed werkende :D) met een admin, email activatie, wachtwoord vergeten, profiel pagina voor iedere gebruiken,memberlist, member online, nieuwsbrief vesturennaar alle bebrukers,... met ingebouwd nieuwscript zodat ik bepaalde mensen rechten kan geven om niews te posten

alvast bedankt
(als er me nog dingen in vallen die er nog in moeten laat ik het wel weten :D )
Sebatiaan complimenten? Goed geslapen?
Hij gebruikt tenmiste een edit knopje. En hij stelt een vraag die wat unieker is 8-)
Als ik dit weekend tijd heb zal ik een admin schrijven voor v2.
Zozo ben je weer bijgekomen van je vele werk Arjan... Ik dacht dat je er de best pokken in had.
Tja... maar als er veel vraag naar is (check mijn mailbox, die is er) dan wil ik er best een avondje instoppen..

Bijkomend iets, scheelt weer allemaal mensen uitleggen waarom de admin niet werkt ;).
Je bent toch niks verplicht.
Arjan Kapteijn schreef op 28.03.2006 14:14
Tja... maar als er veel vraag naar is (check mijn mailbox, die is er) dan wil ik er best een avondje instoppen..

Bijkomend iets, scheelt weer allemaal mensen uitleggen waarom de admin niet werkt ;).

Je bent en blijft een levende engel voor veel mensen door dit (en wat al niet meer achter de schermen) toch te maken :)
Weet je wat het is Lissy... 10 man kunnen er een heel weekend aan kwijt zijn, terwijl ik in een anderhalf uurtjes bikkelen (lees 4,5 uur msnen, emailen, internetten en een beetje programmeren) iets veel beters kan maken...

Die waas die je ziet komt niet door jou beeldscherm, maar dat heb ik gedaan om mijn gebruikers te beschermen :).
dit gaat in phpmylogon komen ???

Reageren