Hoi,

Sinds wanneer is hier op PHPhulp een nieuw 'handigheidje'?

Of weten jullie niet waar ik het over heb?
Zo niet bekijk je profiel maar eens.
Het gaat er op vooruit hoor Bas, mijn complimenten!

[ maar maak dit vlak even breder als het kan ;) ]
ja ik vind de weizigingen die je hebt gedaan erg goed. Vraagt naar meer goeds dat wel... ;)

var blocks = document.getElementsByTagName('div');
for(i = 0; i < blocks.length; i++)
{
	if(blocks[i].className == 'code_source') 
	{
		blocks[i].parentNode.style.width = '810px';
	}    
}
void(null);

Doe hier iets mee :)
JSje van Jelmer, zit bij mij in mijn bladwijzer balk, en werkt perfect.
PHPerik schreef op 29.03.2006 00:24
Weet je het cker?
http://www.exploring.nl/
Zoals ik al eerder zei hecht ik er even niet te veel waarde aan en heb ik geen tijd om dat kreng om te zetten in divs/css.
En toch valideert de HTML op die site wel, dus zo erg is 't ook weer niet.

Bas, je bent mijn held. Met de ontwikkelingen die met name de afgelopen uren gaande zijn draag je jouw steentje bij aan de technologische revolutie waarin wij ons momenteel bevinden. Overigens heb je in mijn visie al enkele flinke keien bijgedragen door een Nederlandse PHP community op te richten die vriendelijk en overzichtelijk is, aangezien PHP toch wel een van de belangrijkere, zo niet de belangrijkste, scripttaal voor het web is!

Edit:
Gezien mijn voorgaande mededeling betreur ik het om te moeten melden dat ik vermoedelijk nog een bugje gevonden heb. ;)
Wanneer je gepost hebt, vindt er normaal gesproken een redirect plaats naar de laatste pagina zodat je je eigen post nog eens goed kan controleren op spelfouten en dergelijke. Nu verwijst de redirect echter naar de eerste pagina (althans, hij gaat daarnaartoe, of hij ernaar verwijst is een tweede).
En binnenkort CSS. De toekomst voor websites. En asphulp natuurlijk, een andere belangrijke scripttaal voor het web. Allebei even gezellig als deze. GA ZO DOOR BAS.
deze informatie had je beter bij statistieken kunnen zetten ...
want de informatie is eigenlijk enkel belangrijk voor jezelf, maar dat is mijn mening.

Voor de rest, handig, mijn complimenten bas :p

Reageren