Hoi,

Sinds wanneer is hier op PHPhulp een nieuw 'handigheidje'?

Of weten jullie niet waar ik het over heb?
Zo niet bekijk je profiel maar eens.
Ja, dat viel mij ook op

Dat overal bij de gevorderde leden met meerdere tutorials(mijn lijst telt er welgetelt 0) er een aantal dubbel staan, dat zijn vreselijke bugs om uit je script te vinden.
Even had ik dezelfde ervaring als mijn eerste dag achter mijn Mac. Oh shit, wat slim gemaakt!

En geloof me, dat is de eerste déjà vu hiervan die ik sinds lange tijd mee heb gemaakt!
Nu nog een nieuwe lay (wat breder) en csshulp en asphulp ...
dat de eerste post op de volgende pagina's ook komt vind ik best wel ok, maar dan moet die wel beetje afzonderlijk komen ofzo, of maken dat je ziet dat hij niet meteen erbij hoort als je snapt wat ik bedoel ;)
Kalle schreef op 28.03.2006 22:54
Nu nog een nieuwe lay (wat breder) en csshulp en asphulp ...

Al zou alleen maar die table of div een dubbele breedte krijgen dan ben ik al gelukkig!!
maak hem fluid. Dan ben ik ook blij.

Misschien een idee als uitbreiding op was Hipska zei, een stukje witruimte tussen de first post en de reacties.
Jelmer schreef op 28.03.2006 23:27
maak hem fluid. Dan ben ik ook blij.

Misschien een idee als uitbreiding op was Hipska zei, een stukje witruimte tussen de first post en de reacties.
Of een andere backgroundcolor.
Ja het tis goed om eens helemaal anders te doen. Netzoals elke dag de zelfde kleren aan te doen eens wat anders aan te doen. Of doen jullie dat nooit? Ik doe het meestal om de 3 maanden.
Maar wel zelfde lay voor CSS hulp (kunnen we het meteen FLUIT maken) anders denken dat het niet bij elkaar hoort.
Goed idee !!

Dat van die dubbele tuts komt doordat diegene dan een tut heeft aangemaakt, maarn iet heeft afgemaakt (het proces)..

De tuts worden pas op actief gezet zodra hij succesvol is afgerond.. Dat zijn deze (de dubbele) dus niet..

Ik moet een cronjob maken die deze tuts weggooit 24 uur nadat de tut wordt aangemaakt en nog steeds op non-actief staat.. Bij de profielen pagina heb ik niet gekeken of een tut actief is of niet.. Klein bugje :) Tnx!
We vergeven het je Bas omdat je zo eerlijk bent. PHPerik gaat voor ons allen een mooi layoutje maken met tabellen. Die is ook voor CSShulp, erg toepasselijk vind ik.

Reageren