ik had op mijn site altijd een formulier met radio buttons, dan had je 5 van die rondjes, en als je 1 antwoord aanklikte, ging hij direct verder naar de gelinkt pagina, mar nu werkt die code neit meer.
Kan iemand me helpen, de radio buttons zelf krijg ikw el met codes, alleen dat waneer je ze aanklikt doorlinken lukt neit?
Gr.
lol, inderdaad ^^
mischien is dit ok niet dé menier om het op te lossen, dit is trouwens geen PHP maar javascript...

check it out:

<INPUT TYPE="radio" NAME="browser" VALUE="1" onclick="location.href = 'een.htm'">antwoord 1<BR>
<INPUT TYPE="radio" NAME="browser" VALUE="2" onclick="location.href = 'twee.htm'">antwoord 2<BR>
<INPUT TYPE="radio" NAME="browser" VALUE="3" onclick="location.href = 'drie.htm'">antwoord 3<BR>
<INPUT TYPE="radio" NAME="browser" VALUE="4" onclick="location.href = 'vier.htm'">antwoord 4<BR>
<INPUT TYPE="radio" NAME="browser" VALUE="5" onclick="location.href = 'vijf.htm'">antwoord 5<BR>
Ik zou ivm met forward compatiblity wel NAME, VALUE, TYPE lowercase houden (name, value, type).
tsja, officieel moet dat inderdaad met kleine letters, maargoed, zo werkt het ook, daarbij heb ik mij ook niet aan de regels gehouden aangezien HTML en javascript eigenlijk allemaal dubbele quotes moeten zijn en ik gebruikte enkele.

Maargoed zo werkt het ook, zoveel maakt het dus niet uit.
Sebastiaan schreef op 30.03.2006 14:11
Ik zou ivm met forward compatiblity wel NAME, VALUE, TYPE lowercase houden (name, value, type).

En INPUT dan?
Nu werkt het goed, alleen wil ik misschien nog iets veranderen in een andere gedeelte van me site, ik weer alleen niet of dit mogelijk is.
Ik wil een soot vragenlijst, en dat elk antwoord een waarde heeft bijv
1a 2 punten
b 1 punt
2a1 punt
b2 2 punten
3 a 1 punt
b 3 punten
c 2 punten

en da thij dan aan het einde die punten optelt op de (achtergornd)
en da tie dan totaal bij 12 punten heeft da tie dan bij conclusie komt die 12 puten heeft
Dus dat je ook nog bijv 4 conclusies hebt , 1tje van 12 punten , 18 , 24 , 30
En waar het antwoord het dichtst bij in de buurt komt word weergegeven.

Reageren