Hallo allemaal,

afgelopen week heb ik beloofd om een nieuwe inschrijfmogelijkheid te maken voor ons tweede PHPhulp uitje. Omdat er heel veel verschillende ideeën zijn over activiteiten, datum en locatie heb ik besloten om het maar weer zoals vorige keer te doen; meeste stemmen gelden.

Als je mee wilt, dan kun je je aanmelden via deze site

Ik probeer de site zo snel mogelijk uit te breiden, zodat je ook een voorkeur voor een activiteit kunt opgeven.

Ik hoop dat veel mensen zich aanmelden. De vorige keer was erg geslaagd :-)
Bas, waar zijn de andere nieuwsitems gebleven? Zoals server upgrade?

Edit
En zullen we afsrpeken dat volgende week zaterdag de locatie bekend is? Zodat mensen op tijd vrij kunnen vragen mocht het 22 april worden...
PHP Newbie schreef op 31.03.2006 17:22
is goed toch rafael?

Ik hoop dat je dat niet meent... SanThe heeft de fout al gezien ;)
Bas Kreleger schreef op 31.03.2006 17:24
haha.. nja 2.0 klinkt leuker denk??

heb het ook ff op de frontpage gepost: http://www.phphulp.nl/nieuws/97/

1.1 klinkt een beetje alsof 1.0 is mislukt en dat geldt natuurlijk tot 1.9 .
Is het een beetje leeftijds afhankelijk?
Ik bedoel, ik ben 12, ik wil best komen, maar is het echt voor ouderen van 16 ofzo?

Zoals alcohol is niks voor mij ;)
iedereen moet komen! al ben je 10 of 80, tis voor de gezellig! anders ga ik voor de support ook wel aan de fristy of chocomel :D
Je mag alleen komen als je je helemaal de T zuipt.
mhwa ik ben 14 en ik mag echt niet van mijn ouders komen...
Oke, Kalle denkt weer leuk te zijn...
Nee maar ik vind het nogal logisch dat het niet geval is. Drinken kan ik altijd wel doen.. waarom dan nu opeens. Typisch het beeld dat mensen op die leeftijd hebben, drinken omdat het stoer is. NEE! Drinken om het lekker is, en/of je je uiteindelijk lekker ervan gaat voelen. Bij mij beide.

edit:typo
Ik wil in principe komen mits ik ook kan en zoals gezegd volgend weekend kan ik niet (althans de zaterdag en maandag).

Reageren