... waarom voldoet de meest bezochte website ter wereld niet aan de w3c standaarden?

... als superlijm echt alles vastlijmt, waarom lijmt plakt het dan niet aan de binnenkant van de tube?

... waarom drukken mensen harder op de knoppen van de afstands bediening als de batterijen leeg zijn?

... zouden er nog meer van die opmerkelijke feiten zijn?
[cliche]

.. wat voelt een vlinder in z'n buik als hij verliefd is?

[/cliche]

;-)
... wat gebeurt er als je je 2 keer half dood schrikt? :o
... waarom dragen kamikazen piloten een helm?
... waarom moet je bij een waarzegger te bezoeken een afspraak maken?
Lapidi post gewoon de site waar je ze vandaan haalt ipv ze per 3 te posten.
laat hem lekker :D Is toch lachen? Heb je niet alles in 1 keer gehad. En wie zegt dat hij ze niet zelf versint? ;p (daar is kattige lotte weer)
Ik kan ook kattig zijn. Voor een 12 jarig meisje is half 11 best laat vind je niet? En Nederlands is best lastig als je het moet verZinnen! Dat was kattige Kalle.

edti: en om die te snappen moet je me toch wel een beetje kennem --> dat gaat over de van lapidi.
... waarom je nooit iets leuks kan verzinnen... :(
... Waarom zijn alle leuke dingen in het leven illegaal, onmenselijk of slecht voor je?

... Als de meeste ongelukken in huis gebeuren, waarom gaan we dan niet verhuizen?

... Als een schizofreen persoon met zelfmoord dreigt, kan hij dat wegens gijzeling veroordeeld worden?

... Als je van zwemmen slank wordt, wat doen walvissen dan verkeerd?

... Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

edit:

@ kalle:
1) Tja... dit is het topje van de ijsberg ;)
Ik moet de leuke er toch wel een beetje uitzoeken hoor :p

2) Zo krijg ik tenminste een flink aantal posts ;)
Kalle, rustig anders ga je aan de ketting terug in je hok!
@ kalle: ssssst.... Mag papa niet weten ;p
Arjan Kapteijn schreef op 02.04.2006 22:32
Kalle, rustig anders ga je aan de ketting terug in je hok!

Bedoel je die ketting van al het verspilde papier van al het overbodig ge-UML in dit huisje --> 2/\ (jammer dat die 2 niet omgekeerd kan ;))
Of bedoel je dat andere hok en ketting?

Reageren