... waarom voldoet de meest bezochte website ter wereld niet aan de w3c standaarden?

... als superlijm echt alles vastlijmt, waarom lijmt plakt het dan niet aan de binnenkant van de tube?

... waarom drukken mensen harder op de knoppen van de afstands bediening als de batterijen leeg zijn?

... zouden er nog meer van die opmerkelijke feiten zijn?
Theo Maassen zuigt. Als je het over dat soort dingen hebt moet je naar lebbis en jansen kijken.
Heb je de show wel eens gezien ?

Lebbis en Jansen is idd ook grappig, al vind ik dat mr. sibbel zich drie kwart van de tijd ongelofelijk druk loopt te maken... na 20 minuten gaat dat vervelen.

Maar goed. Off-Topic :-P

Edit: Of vind je Theo Maassen zuigen omdat ie uit Eindhoven komt? ;-)

Edit2: Het was min of meer een inkoppertje, no offence :-)
nee hoor ik vraag met dat weleens af, jij ook?

edit: JIj trapt de boerenbevolking op zijn staart, of ging dat spreekwoord anders?
Geef mij maar Jochem Meyer dat is pas lachen :)
lotte schreef op 02.04.2006 22:31
... waarom je nooit iets leuks kan verzinnen... :(

Hey Lotte wat leuk dat je er weer bent :)))

Maar ja dat was gisteravond en toen was ik er niet meer in iedergeval ik ben reuze benieuwd naar je Boutersite :)
Pim Vernooij schreef op 03.04.2006 01:06
Je moet de show 'Functioneel Naakt' van Theo Maassen maar eens bekijken :-) echt geweldig hoe hij allemaal dingen goed beargumenteerd onderuit schopt :-P en als je erover gaat nadenken is het nog waar ook ^^

Er is niets dat zoiets kan definieren als de absolute waarheid. Deze waarde berust in de eigenaar van het bewuste woord waarheid...

Reageren