Mede PHPers: vanwege een foutje in de code stond de provincie Groningen bovenaan in de voorkeuren. De fout is inmiddels hersteld. Kijk even op http://www.jankoehoorn.nl/meeting/ en check of je provincievoorkeur nog steeds klopt.

Het gaat vooral om de leden die specifiek Groningen als voorkeur opgegeven hebben. Die staan nu op "geen voorkeur". Als je een andere provincie dan Groningen had opgegeven hoef je niets te doen.
@ wes : helaas niet want ik ga JOP (mijn bearded collie reu en te zien op mijn site) showen in Dortmund en alles is dus betaald en allemaal geregeld... BTW de site loopt als een tierelier en ik ga proberen om met m'n nieuwe projecten te starten :)))) TOPPIES wes super bedankt voor je lieve en vooral geduldige begeleiden van mijn site met deze verhuizing :)))
haha , ik geloof dat ik et alleen maar fout deed , maarja tis toch goed gekomen ^_^
Luke dat is nog niet bekend...

:)

Misschien Amersfoort zolang het maar te bereiken is met de trein..

@Lissy doe die honden toch weg... ;)
eris ik zou maar beginnen te rennen :)
Dat doe ik ook zo. Moet zo even naar Sophia Kinderziekenhuis...
(Een bug van een website oplossen / thee drinken)
Grinnnnnnnnnnnnn Eris : they are the love of my life........

wes : je deed alles meer dan goed gekkie en wat ik zeg je geduld en vooral lieve en zeer vriendelijke begeleiding zijn me zeker goed bijgebleven!!!
wes schreef op 14.04.2006 09:23
eris ik zou maar beginnen te rennen :)

Ja, dat geloof ik ook.
2 keer door die *** honden kon ze niet mee :(
We kunnen natuurlijk ook even naar Dortmund gaan.
Dat wordt iets te duur. En ik reis al zoveel.

Reageren