Als phphulp nou een testpanel gaat oprichten met 5 mensen ofzo en die kijken bij elk script of het wel goed loopt en of er geen bugs in zitten, zo kunnen we ook verkomen dat er rare dingen erin komen. En als er bugs inzitten weet de maker het ook gelijk en kan hij het eruit halen.
iedereen zit hier omdat we het leuk vinden mensen te helpen, tis niet dat dit een vaste baan is . Ik weet daarom niet of er mensen zijn die zoiets op zich willen nemen, tis nogal een hoeveelheid
Afgezien van het feit dat het ieders verantwoording is, en iedereen kan reageren (eg, testpanel is niet nodig) is het ook nog eens redelijk tijdrovend. Daarbij is dan het community idee weg (iedereen helpt iedereen, ipv 5 man die alles bepalen).
Ik heb eerder het plan geopperd en er zal vroeg of laat wel het eea in die database worden opgeruimd. Zeker die oude scripts/tutorials van 2003 zijn gewoon kansloos te noemen. Daarbij zijn er ook veel dubbele dingen etc.
men zit hier gewoon voor zijn lol.
als er nieuwe scripts of tutorials bij zijn gekomen bekijk ik ze wel altijd eerst even en probeer zonodig aanpassingen te maken om de leesbaarheid te bevorderen.
Wel moet ik zeggen dat het handig zou zijn bij een echt grote community omdat je dan zekerheid hebt dat scripts werken en met codes zijn geschreven die van deze eeuw zijn en niet zoals Arjan al zegt van 2003 ($HTTP_GET_VARS) o.i.d.
Moderator/administrator meeting, een dagje ergens afspreken, lijst met alle scripts 1 voor 1 uitpoepen op de beamer en dan net zoals Julius Cesar onder het genot van een drankje en popcorn je duim omhoog of omlaag steken...