Als phphulp nou een testpanel gaat oprichten met 5 mensen ofzo en die kijken bij elk script of het wel goed loopt en of er geen bugs in zitten, zo kunnen we ook verkomen dat er rare dingen erin komen. En als er bugs inzitten weet de maker het ook gelijk en kan hij het eruit halen.
Wie moet Julius Caesar dan voorstellen in het verband met de M/A meeting? Stenenbank en popcorn vind ik niet echt samen gaan. Ik zou mijn stoel mee nemen of een paar lekkere kussens.
Van een groot gedeelte kan je eigenlijk binnen 30 seconden wel zeggen of het wel of niet wat toevoegt, of het dubbelop is, of het werkt en of het netjes geschreven is.
Ik denk dat zo'n meeting regelen meer werk is dan die zooi uitzoeken. Kan je niet beter een webcamchat met meerderen opzetten, en dan de webcam de tutorial/scirpt laten afbeelden? of gewoon een link en een irc-kanaal?
Scripts worden niet verwijderd uit database.. O.a. i.v.m. ranking van de website in Google e.d. Iedereen moet gewoon zijn eigen scripts en tuts bijhouden.. Updaten indien te oud of gewoon vragen om te laten verwijderen als het echt te oud is..