Ik heb een ticker tape op mijn site van iemand anders. Daar kunnen mensen hun bericht in zetten.
Alleen loopt hij niet door in IE, hij stopt als hij aan het eind van het venster is aan de linker kant.

Ik heb al contact opgenomen met de website van de ticker maar zei komen er ook niet uit.

Heeft iemand hier een tip?

Ik heb een php website.
Het lijkt me handig om even een link naar je website(pagina met de ticker) te geven en een relevant stuk broncode.
Onder aan de pagina

<iframe framespacing=0 frameborder=0 scrolling=no src='http://msgboard.digicode.nl/app/display.php?board=14&bgcolor=FF9933&link=000000&lines=10&layout=3' height='25' width='300'></iframe>

Maar zoals gezegd is hier niet echt veel aan te zien. Het is een verwijzing naar een script op hun website.
Als je JavaScript code wilt maken die zowel in IE als in FF werkt moet je goed opletten hoe je het Document Object Model benadert. Werkt het script met document.getElementById? Dan heb je een goede kans dat het zowel in IE als in FF werkt.
@Jan

Oke, Jan, heb je een tip hoe dit moet zodat ik dit kan doorgeven aan de makers van het script.
Ik zal even in het script kijken hoe ze het gedaan hebben.
Oke, een veel gebruikte oplossing is dat mensen dit soort dingen in een hele kleine flash zetten.
Voorbeeld: www.ghhc.nl , de site van mijn hockeyclub:-p

offtopic:
Je laad volgens mij voor alle zijkantje van de afgeronde blokken links etc een appart plaatje, dit kost veel tijd en bandbreedte. Wat ik je aanraadt is om gewoon 2 plaatjes te maken, 1 horizontale, 1 verticale. En die dan met CSS te laten herhalen:(moet je ze wel inladen als background image)

background-repeat: repeat-x voor de horizontale
background-repeat: repeat-y voor de verticale
@ Elsy: ze testen al op het Document Object Model zie ik. Bijvoorbeeld in deze JavaScript functie:

function populate(){
if (iedom){
cross_marquee=document.getElementById? document.getElementById("iemarquee") : document.all.iemarquee
cross_marquee.style.left=parseInt(marqueewidth)+8+"px"
cross_marquee.innerHTML=marqueecontent
actualwidth=document.all? temp.offsetWidth : document.getElementById("temp").offsetWidth
}
else if (document.layers){
ns_marquee=document.ns_marquee.document.ns_marquee2
ns_marquee.left=parseInt(marqueewidth)+8
ns_marquee.document.write(marqueecontent)
ns_marquee.document.close()
actualwidth=ns_marquee.document.width
}

er moet dus iets fout gaan met de test.
@Gijs

Wat die afbeeldingen betreft.
Ik moet wel de hoeken en de zijkanten apart laden want als er meer tekst in komt te staan moet de tabel uit kunnen rekken.
Als ik de hoeken eraan laat zitten kan de tabel niet meerekken.
@Jan

Kan ik dit doorgeven aan hen? Brengt dit ze op een idee denk je om het op te lossen.

(snap trouwens niet hoe jij in een script als dit kunt "kijken")
Laten we het hopen :-)

JavaScripts staan gewoon in de broncode. Je moet alleen weten in welke pagina je moet kijken als er frames gebruikt worden, zoals in jouw geval.

Reageren