Ik heb een ticker tape op mijn site van iemand anders. Daar kunnen mensen hun bericht in zetten.
Alleen loopt hij niet door in IE, hij stopt als hij aan het eind van het venster is aan de linker kant.
Ik heb al contact opgenomen met de website van de ticker maar zei komen er ook niet uit.
Elsy, het is goed dat je Javascript ervoor gebruikt, want ik heb ervoor gezorgt dat mijn Firefox geen marquee tags ondersteunt, dus op Lissy's site zie ik ook geen 'getick' ;-)
Dat wat beweegt op mijn site is een ouderwetse Marquee en zou ik dolgraag voor iets actuelers vervangen :)
Ik vraag dit omdat ik niet weet wat een NieuwsTicker is en sorry hoor als ik iets vraag wat ik niet weet.
Dacht dat je hier vragen kon stellen over dingen die je niet weet....
?
Onbekende gebruiker
08-04-2006 10:32
Oh, Lissy, sorry was niet mijn bedoeling.
Ik dacht trouwens dat het allemaal hetzelfde was. Maar nu je het zegt is er dus verschil tussen een javascript ticker en een marque ticker.
Niet bij nagedacht.
Maar ik dacht, je vraagt naar de bekende weg.
Niet dus.
@ Elsy : Ja hoor vergeven! 1 tip ik vraag nooit naar de bekende weg of dingen die ik wel weet want daarvoor is mijn vrije tijd (wat ik gebruik om hier op PHPhulp te komen en o.a. anderen te helpen) me te kostbaar :)
@ All : heeft iemand een leuke NieuwsTicker liggen of weet hij hem dan graag een reactie naar het script :)
Ik heb op de index.php een javascript ticker werkzaam alleen kan deze niet op de index2.php omdat ik daar in de <body> tag reeds een command heb staan van het nieuwssysteem van Arjan en bij mijn weten kan je niet meer dan 1 comand in de body <tag> doen...
Dit staat er nu: