Hee allemaal,

Ik had mijn site al eens een keer hier gepost, maar sindsdien is er heel veel veranderd, qua lay-out, qua wat er te doen is, maar ook achter de schermen is er veel veranderd!

Ik vraag me af wat jullie er nu van vinden!
En of jullie nog handige aan/opmerkingen hebben.
Hier de link: http://www.fantas-ties.com
Jelmer schreef op 08.04.2006 11:12
Jawel hoor, werkt prima. En helaas voor Sebastiaan zit hij niet op een apple :P

Nana na nana >:)
Op School wel :-)

edit: Ja ik moet toegeven, de apple ziet er een stuk mooier en strakker uit dan de PC met Windows :-)
De validator, zal er eens naar kijken als ik tijd heb :)
Ties, waar heb jij dat lettertype vandaan..?
wel heel strak :)
Het is regereld met Flash... Ik ben ook wel benieuwd hoe je dat voor elkaar gekregen hebt Ties!

edit: typfoutje
beetje jammer van het lettertype, beetje overused is dat vind ik persoonlijk :)

je geluidsdingetjes doen rare dingen met mn pc, kan ook komen omdat ik er geen soundcard in heb, hij crashed mn explorer iig keihard :)
Het lettertype is candice, ik heb een swfje met heel simpel een tekstvak erin.
Dat tekstvak geef ik het lettertype Candice en dan Embed ik het.
Zo kan iedereen dat lettertype zien.
Door heel simpel in de url van de swf een variable mee te zenden kan je dus met 1 swf allemaal title's maken, de tekst kan ik dus ook animeren bijvoorbeeld :)

@Willem-jan:Wat die bij jou doet is nogal raar, de bedoeling is dat de swf transparant is, de achtergrond dus, dit is bij alle title's niet zo alleen bij games wel :S.
Mischien komt dat door adblock oid wat ik zie dat je gebruikt....
Bij mij in FF werken de title's namelijk wel netjes :)

Ik doe op de chat klikken maar wil dit eigenlijk niet en dan blijf ik dus in een lus heel irritant en eigenlijk super gebruiksonvriendelijk.

De kleur vind ik prachtig maar ja ik heb wel vaker dat ik iets prachtig vind van kleurenstelling en dan merk ik dat ik de enige ben hahahahahahahah

Suc6 in iedergeval!!!
Ligt het nu aan mijn ogen dat ik verblind wordt door de kleur, verder lijkt het wel of er een wedstrijd is gedaan om zo veel mogelijk informatie op het scherm te plaatsen. Uiteindelijk ontgaat me de boodschap.
Programmeren en artistiek vormgeven zijn blijkbaar twee verschillende zaken, die ik ook bij andere sites tegenkom.

Reageren