hallo allemaal ik heb zelf een site gamaakt gielcobben.nl en vind hem best goed gelukt. ik zou het leuk vinden als julie de site beoordeelden... en een eerlijk cijfer wilden geven. de site = http://www.gielcobben.nl
Voor mij is je site niet te zien en ik zie in de broncode dat je met flash werkt. Ik bekijk de site met Firefox.
Ik bekeek hem ook met firefox maar ik zie hem prima
(Mischien flash player nie geinstalleerd ofzo?)
Hij doet het goed echt gave intro! Met welke programma heb je die gemaakt?

Site vind ik ook erg mooi. Ik geef het een 7+

Site werkt hier niet in Firefox 1.5.
In IE wel. Intro zelf gemaakt? Komt me vrij bekend voor :)
Je bent een </object> vergeten in je html code, daarom werkt je flash het niet in firefox.
Leuke site!
Alleen nog even zorgen dat ie het in Firefox ook doet! en op de site vind het jammer dat de header niet groot genoeg is? rechts zie je weer t eerste stukje van links. Upload werkt ook niet. Maar design ziet er verder leuk uit :) 7,5 als je header ff goed maakt en Firefox compatible maakt krijg je een 8!
Een aangepaste phpBB, half vertaald.
Welcome Gast

Don't have an account yet?
You can register for FREE

Verkeerde tijdzone, dit is GMT+1 ;)

En verder past de intro niet in de styl van de rest.
En idd zie ik dat ie niet werkt in Firefox ( gelukkig wel in Opera :) )
Van mij een 7 voor de lay-out, maar een totaal van 5 vanwege het PHPBB en het niet werken in FireFox.

Waarom phpBB een minpunt?
Omdat dit inhoud dat je dit forum niet zelf ontwikkeld hebt.

Waarom niet werken in FF een minpunt?
Omdat FF zich aan de standaarden houdt en je dus via FF een redelijke garantie krijgt dat je site in andere browser die zich aan de standaarden houden ook werkt.
Je header met dat gras is niet breed genoeg als ik in IE (ik moet wel ;)) je site bekijk. Beetje zonde. Wel een leuk verfrissend plaatje trouwens.

Zorg dat je intro het ook in FF doet, zo komen mensen niet snel op je site aangezien FF een steeds groter marktaandeel krijgt

Intro is ook in IE erg traag. Hij moet op deze pc toch nog wel redelijk kunnen draaien.

Waarom heb je de site handeling in het engels, en je nieuwsberichten in het nederlands? Maak een keuze: Of helemaal engels óf helemaal nederlands.

Verder erg fijne site om door te bladeren. Soms iet wat haperig, traag... Maar ik hou altijd van wit/grijs. en een kleurtje!

Super gedaan!
Blanco scherm.

Reageren